Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر انجیدنی دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی با بیان اینکه در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز برای مسافران ورودی پرواز‌های خارجی دستورالعمل هوشمندسازی حمل و نقل در شرایط کرونا اجرا می‌شود، گفت: به‌خاطر گسترش ویروس کرونا در کشور‌های اروپایی و شیوع سویه جدید این ویروس موسوم به  اُمیکرون در برخی کشور‌های آفریقایی، مقرر کرده‌ایم تمامی اقدامات لازم به منظور آمادگی کامل در برابر شیوع احتمالی این ویروس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تعداد آزمایش‌های طبی سریع کرونا از بستگان و اطرافیان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در خراسان رضوی نسبت به قبل پنج برابر شده است، و رهگیری و ردیابی جدی‌تر مبتلایان به کرونا در شرایط کنونی به منظور شناسایی به موقع بیماران کرونایی و جلوگیری از انتشار این ویروس صورت می‌گیرد.

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی با اشاره به فعالیت قرارگاه مدیریت کرونا در شهرستان‌های خراسان رضوی ادامه داد: کمیته‌های بهداشت، دارو، درمان، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی، نظارت و پایش، مشارکت‌های مردمی و دانشجویی در این قرارگاه‌ها فعال هستند.

انجیدنی با اشاره به اینکه گزارش‌های روزانه فعالیت این کمیته‌ها در مقابله با ویروس کرونا مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نیاز‌های موجود در کوتاهترین زمان ممکن تامین شوند، بیان کرد: تمامی بیمارستان‌ها موظف هستند آمادگی کامل در زمینه تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی برای ۶ ماه آتی داشته باشند و بر همین اساس هرگونه کمبود و مانع در تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی رفع شده و مدیریت تخت‌های بیمارستانی برای این بیماران نیز مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

بستری  ۵۴۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی

او تصریح کرد: هم اکنون از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی دو شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی در این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

دبیر قرارگاه مدیریت کرونا در خراسان رضوی  تاکید کرد: تاکنون حدود ۷۰ درصد از جمعیت خراسان رضوی نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انجیدنی اظهار کرد: براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۴۴۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۲۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسیده است.



انتهای پیام//س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا تست کرونا قرارگاه مدیریت کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم