Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری‌های انجام شده و دستور وزیر نیرو، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر در ردیف پروژه‌های ویژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه با اعلام این خبر، گفت: عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر حدود یکسال پیش آغاز شده که هنوز اتفاقی در روند اجرای این پروژه نیفتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با «علی‌اکبر محرابیان» وزیر نیرو، افزود: براساس دستور وزیر نیرو مقرر شد این پروژه با توجه به عنوان یک طرح ویژه و عظیم اقتصادی در اولویت‌ اجرا قرار گیرد.

به گفته حجت الاسلام آزادیخواه، وزیر نیرو  در این دیدار  بر لزوم قرار گرفتن پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر به عنوان یکی از پروژه‌های ویژه این وزارتخانه تاکید کرد.

وی گفت: همچنین با دستور وزیر نیرو مقرر شد مرحله نخست نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با گلایه از روند کند عملیات اجرایی پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی، گفت: برای اخذ مجوز احداث این نیروگاه تلاش زیادی شد تا اینکه سال گذشته عملیات اجرایی آن با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد تومانی آغاز شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر نیرو حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی علی اکبر محرابیان نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود