Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم تهرانی فوتبال کشورمان همچنان در انتظار هستند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای‌شان برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را تأیید کند

مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس هنوز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید نشده است.

به گزارش طرفداری، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (چهارشنبه - یکم دسامبر/ 10 آذر) لیست به‌روزرسانی شده از باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را گرفته‌اند، منتشر کرد که بر این اساس دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ایران همچنان منتظر تأیید نهایی مجوز حرفه‌ای‌شان از سوی بالاترین نهاد فوتبالی در آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که AFC مجوز این دو باشگاه پرطرفدار ایرانی را تأیید نکند، آنها اجازه شرکت در مسابقات فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت.

باشگاه استقلال تاجیکستان هم موفق شد مجوز حضور در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا 2022 را دریافت کند و مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهد داشت. باشگاه‌های لبنانی و کره شمالی هم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 حضور نخواهند داشت.

تیم‌هایی که مستقیم در مرحله گروهی حضور خواهند داشت، عبارتند از:

السد قطر، الدحیل قطر، الریان قطر، الهلال عربستان، الفیصلی عربستان، الشباب عربستان، پرسپولیس ایران*، فولاد ایران، الجزیره امارات، شباب الاهلی امارات، نیروی هوایی عراق، پاختاکور ازبکستان، الوحدت اردن، مومبای سیتی هند، استقلال تاجیکستان و آهال ترکمنستان.

مرحله پلی‌آف مقدماتی:

الشرطه عراق - نماینده دوم ازبکستان

الزورا عراق - الجیش سوریه

مرحله پلی‌آف نهایی:

الغرافه قطر - برنده دیدار «الشرطه عراق - نماینده دوم ازبکستان»

التعاون عربستان سعودی - برنده دیدار «الزورا عراق - الجیش سوریه»

سپاهان ایران - شارجه امارات متحده عربی

استقلال ایران * - بنی‌یاس امارات متحده عربی

در تازه‌ترین به‌روزرسانی صورت گرفته در لیست باشگاه‌هایی که مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2022 را گرفته‌اند، جلوی نام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال همچنان یک علامت «*» دیده می‌شود که بدین معناست که مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه همچنان از سوی AFC در  حال بررسی است.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا 2022 مجوز حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه‌ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده‌های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تأثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تأثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه‌ای هستم و اتفاقاً وقتی کسی که تشکیل خانواده می‌دهد و حرفه‌ای است، مسئولیتش بیشتر می‌شود. این موضوع تأثیری نداشته است.

کد خبر 6089405

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد