Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد راستینه در یادداشتی که روزنامه جوان به نام او منتشر کرد یک بار دیگر به مسئولان فدراسیون فوتبال هشدار داد به فیفا آدرس غلط ندهند

اخحمد راستینه رییس کمیته تربیت بدنی مجلس می گوید اصرار بر اینکه اساسنامه در مجلس به تصویب برسد یا خیر، پیام غلط دادن به فیفاست.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه جوان، یادداشت احمد راستینه را می خوانید:

مسئولان فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر در سلسله مصاحبه‌هایی بحث تعهدات کشور ما به فیفا را مطرح کرده‌اند و اصرار دارند تغییرات اساسنامه در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال یک نهاد عمومی غیردولتی مستقل است، مجمع عمومی فدراسیون نسبت به انتخاب رئیس اقدام می‌کند و اساساً دولت نقشی در انتخاب رئیس یا چینش هیئت مدیره فدراسیون ندارد. متأسفانه اخباری مبنی بر اینکه اگر اساسنامه اصلاح نشود، فدراسیون دچار مشکل می‌شود را در رسانه‌ها مطرح می‌کنند. به آقایان فدراسیون اعلام می‌کنیم امروز نیاز قانونی فعالیت‌های ورزشی کشور حتی متناسب با اساسنامه فیفا در اختیار شماست، چون شما یک نهاد عمومی غیردولتی مستقل هستید که دولت هم در بحث انتخابات شما نقشی ندارد. اصرار بر اینکه اساسنامه در مجلس به تصویب برسد یا خیر، پیام غلط دادن به فیفاست، چون شما می‌دانید براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، اگر دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه دهد این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و پس از آن با حضور دستگاه‌های متولی کارشناسی می‌شود که بعد از آن به صحن علنی مجلس می‌رود. پس معلوم نیست در صحن علنی نمایندگان محترم رأی بدهند یا خیر. بنابراین اینکه یک مسئله را به مجلس شورای اسلامی گره بزنیم پیام غلطی است که عامدانه به فیفا داده می‌شود. اگر احیاناً مشکلی برای فدراسیون ما به وجود بیاید، آن‌هایی که پیام‌های غلط به فیفا می‌دهند باید پاسخگوی جامعه ورزش باشند، چون ما براساس اساسنامه فیفا همه الزامات را برای فعالیت فدراسیون فوتبال فراهم کرده‌ایم. همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال باید بدانند که در اساسنامه احترام به قوانین داخلی کشور‌ها تأکید شده و فکر می‌کنم همه باید به قوانین داخلی خودمان احترام بگذاریم و فراتر از این قانون چیزی را مطالبه نکنیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا