Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک ماموریت کاری محمد افتخاری از معاونین جمعیت امام رضایی ها جان خود را از دست داد و علی یکتا معاون این جمعیت دچار مصدومیت شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش  خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، صبح روز سه‌شنبه 9 آذر ماه محمد افتخاری و علی یکتا معاونین جمعیت امام رضایی‌ها در یک مأموریت کاری در مسیر آمل به چمستان دچار سانحه رانندگی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه متأسفانه محمد افتخاری از نیروهای پرتلاش جمعیت امام رضایی‌ها فرزند شهید صفرعلی افتخاری در دم جان خود را از دست داد و علی یکتا پس از این سانحه به علت مصدومیت شدید به یکی از بیمارستان‌های شهرستان آمل منتقل شده که البته پزشکان در خصوص میزان سطح هوشیاری و بازگشت به وضعیت عادی وی ابراز امیدواری کرده‌اند.

برخلاف شایعات موجود در فضای مجازی حاج حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی‌ها در این مأموریت حضور نداشته‌است و هم اکنون در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

مراسم وداع با پیکر خادم‌الرضا محمد افتخاری روز چهارشنبه 10 آذرماه با سخنرانی حاج حسین یکتا و مرثیه‌سرایی حاج امیر عباسی از ساعت 19:30 در محل معراج  شهدای تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی خیابان بهشت برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین شادروان محمد افتخاری روز پنجشنبه در محل گلزار شهدای یافت‌آباد واقع در یافت‌آباد چهار راه گلزار شهدا، بلوار ابراهیم آباد برگزار می‌شود.

محمد افتخاری از نیروهای پرتلاش جمعیت امام رضایی‌ها فرزند شهید صفرعلی افتخاری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع امام رضا ع جمعیت امام رضایی ها محمد افتخاری علی یکتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان

ناصر صبوری غیاثوند  سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پراید و موتورسیکلت در کیلومتر ۲۰ محور تاکستان - همدان (ورودی روستای رادکان) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران و ۱ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین