Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرصا طحانی‌ روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر نوش‌آباد بدون اشاره به بدهی‌های شهرداری، افزود: کمبود بودجه مانعی برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری نوش‌آباد است که توجه ویژه   مسوولان بالادستی را می‌طلبد.

 رییس شورای اسلامی شهر نوش‌آباد نیز با بیان اینکه این شهر بخش نیست و تمامی مشکلات آن به شورا ختم می‌شود، برطرف کردن مشکلات این شهر را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی غفاری‌فر وجود پرونده‌های مختلف قدیمی که از سال‌ها پیش وجود دارد را سندی برای اظهارات خود بیان کرد.
وی ناتمام ماندن ساخت دهانه دوم پل ورودی نوش‌آباد به دلیل خلع ید پیمانکار و تخصیص ندادن بودجه ملی برای اجرای آن و نبود بودجه و برنامه‌ای برای تکمیل روکش آسفالت جاده کاشان، نوش‌آباد را از جمله مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت: شهرک صنعتی انصار نوش‌آباد نیز مشکل زیر ساخت دارد و هنوز آب شهرک تامین نشده است.
امام جمعه نوش آباد نیز در این نشست گفت: این شهر زمانی که چهار هزار  نفر جمعیت داشت، ۱۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و این مهم نشان از ولایتمداری این خطه دارد.
حجت‌الاسلام سید حسین علوی تاکید کرد: مردم انقلابی نوش‌آباد همواره پای انقلاب و آرمان‌های والای آن ایستاده و دین خود را ادا کرده‌اند.
وی از مسوولان خواست تمامی همت و تلاش خود را خدمت رسانی به مردم  برای بر طرف کردن مشکلات این شهر به کار گیرند.
تعریض جاده فیض‌آباد، تکمیل طرح  فاضلاب و انتخاب مسیر جایگزین برای راه‌آهن از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث کارشناسی قرار گرفت.
شهر نوش‌آباد با ۱۲ هزار نفر جمعیت از توابع آران و بیدگل در سه کیلومتری این شهرستان و ۶ کیلومتری کاشان قرار دارد.

برچسب‌ها نوش آباد اصفهان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوش آباد اصفهان آران وبیدگل نوش آباد اصفهان آران وبیدگل شهر نوش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر