Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار علم و آموزش ایرنا، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه به همت انجمن مدیریت جهادی کشور در مصلی تهران برگزار می شود.

محمدحسین سپهر رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی روز چهارشنبه در نشست خبری درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به شعار امسال یعنی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بخش خصوصی و نیز ایجاد ارتباط این بخش ها با حاکمیت برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حقیقت نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر آشنایی بخش های مختلف دولت و صنعت با یکدیگر آحاد جامعه نیز در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند.

سپهر افزود: در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور سازمان‌های دولتی و نهادهای انقلابی، وزارت خانه ها، فعالان اقتصادی، نیروهای مسلح، سازمان های غیردولتی، شرکت های بخش خصوصی شرکت خواهند داشت. تاکنون ۴۳ سازمان و نهاد دولتی اعم از قوای سه گانه، وزارتخانه‌ها، معاونت علی رییس جمهوری و نیروهای مسلح از برپایی نمایشگاه حمایت کرده‌اند.

وی گفت: بیش از ۴۱ گروه کالایی و خدماتی دربخش‌های مختلف شامل مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، نوشیدنی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، صنایع نساجی، چرم و پوشاک، صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، معدن و صنایع معدنی، صنایع آب و برق و فاضلاب، صنعت نفت و زیرمجموعه آن، انواع حمل و نقل، گمرک، بانک، بیمه، بورس، نظامی و دفاعی، صنایع خودروسازی، قطعات خودرو، صنایع  خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان، نوآوری و ابتکارات، امداد و نجات، صنعت ساختمان دستاوردها و توانمندی های جهادی خود را ارائه خواهند کرد.

رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی با بیان اینکه در نمایشگاه پنج بخش دیده شده، یادآور شد: بخش فعالان، بخش تولید شامل کارخانجات بزرگ دولتی و خصوصی، پاویون وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، پاویون استان ها شامل استانداری، فرمانداری وبخشداری، پاویون استارتاپی، هاب رسانه محلی برای رونمایی از محصولات و خدمات و بخش کارگاه و نشست‌های تخصصی-جلسات  B۲B -B۲C دیده شده است.

وی یادآور شد: شرکت ها شرکت ها و نهادهای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه می توانند تا۱۸ دی ماه امسال با مراجعه به www.iranaic.com برای ثبت نام  اقدام کنند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای دفاعی اقتصادی دانش‎ بنیان ‎ها دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای دفاعی اقتصادی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای دفاعی اقتصادی دانش بنیان ها دهه فجر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،در این مسابقات  ۳۰ تیم از 14 استان و ۲۶ شهرستان کشور که دارای معادن و صنایع معدنی هستند به رقابت پرداختند.

آقای مجتبی اسماعیل بیگی ناظر مسابقات دراین زمینه گفت: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنها است.

اسماعیل بیگی تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز برگزارشد و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی افزود: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

آقای علیرضا پژوه مدیرو مسئول برگزاری این مسابقات نیز گفت: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث  از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم و  اخلاق‌مداری هم از مهمترین اهدافی است که  تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشتند.

دیگر خبرها

  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴