Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم ملی بسکتبال کشورمان در میان ۵ بازیکن برتر انتخابی جام جهانی قرار گرفت.

ارسلان کاظمی ستاره تیم‌ملی کشورمان یکی از ۵ بازیکن برتر مسابقات انتخابی جام جهانی بود.

به گزارش طرفداری، پنجره اول انتخابی جام‌جهانی بسکتبال در حالی به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در دو بازی مقابل بحرین به برتری رسید و در صدر جدول گروه خودش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این پنجره ارسلان کاظمی ستاره تیم‌ملی کشورمان یکی از ۵ بازیکن برتر مسابقات بود.

کاظمی در این پنجره میانگین ۱۲ امتیاز، ۲۱.۵ ریباند و ۹ پاس و تاثیرگذاری ۳۹ را به ثبت رساند.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! نادر فریادشیران: چرا شماره های 7 و 9 بازیکنان تیم ملی تغییر می کند؛ اگر نفسش حق است، دعا کند دریاچه بختگان یا هامون پرآب شوند رونمایی از رقم قرارداد رودی ژستد و کوین یامگا اطمینان لواندوفسکی و سران بایرن مونیخ از رسیدن توپ طلا به مهاجم لهستانی قبل از شروع مراسم / کیکر راموس خطاب به مسی: دوست من دریافت هفتمین توپ طلا را تبریک می گویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ۵ بازیکن برتر انتخابی جام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خطیب نماز جمعه شهرکرد با گرامیداشت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب جعفری گفت: به برکت مجاهدت‌های امام باقر (ع) و امام صادق (ع) مکتب تشیع امروز زنده است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به تحریم‌ها علیه کشورمان در سال ۱۳۷۴ افزود: این تحریم‌ها از زمان انقلاب وجود داشت ، اما کشورمان هر روز سربلندتر از گذشته مسیر تعالی را پیمود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  به موضوع غزه هم اشاره کرد و گفت: غزه در افکار عمومی جامعه بشری زنده است و بشریت امروز به موضوع غزه حساس شده است.
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد روز صلیب سرخ جهانی و هلال احمر را گرامی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام به سالروز تأسیس بسیج سازندگی در سال ۱۳۷۹ اشاره و از تلاش‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی  قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی