Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:28:52 GMT

کشف ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۷۳۹

کشف ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر در کرمانشاه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سمین فلاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت سه نفر در کار توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان توزیع در شهرک‌های الهیه و ظفر شده و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فلاحی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۴ کیلو تریاک و سه کیلوگرم ماده مخدر گُل کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری سه نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

موبایل قاپ حرفه‌ای در دام پلیس گرفتار شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر "کرمانشاه" و اعتراف وی به ارتکاب ۲۵ فقره موبایل قاپی خبر داد.

 علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت گوشی تلفن همراه در شهر "کرمانشاه"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۲ بهمن حین گشتزنی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کردند که اقدام به ربودن گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان کرده و سپس متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: ماموران با دیدن این صحنه به سرعت اقدام به تعقیب خودرو متواری کرده و پس از طی مسافتی موفق به توقیف آن و دستگیری سارق شدند.

 دلیری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ شریف رحیمی از اجرای طرح ۲ روزه ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۴۴ فروشنده معتاد متجاهرو قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان لنگرود جمع‌آوری و دستگیرشدند.
فرمانده انتظامی لنگرود به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت درجامعه اشاره وتصریح کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.
سرهنگ شریف رحیمی اضافه کرد: با دستگیری این افراد، یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو وی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز