Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:10:24 GMT

کردستان به الگوی برادری و اتحاد در جهان تبدیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۵۸۷۲

کردستان به الگوی برادری و اتحاد در جهان تبدیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در همایش طلاب و روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه و بانوان فرهیخته استان کردستان اظهار داشت: حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در کردستان را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: ما افقی که در نظر داریم برای کردستان این است که تمام موهبت‌های این سرزمین که در رأس آن منابع انسانی پرتلاش، اصیل و فداکار آن است را در اولویت قرار دهیم چرا که برای پیشرفت و تعالی در این استان چیزی کم نداریم و نیازمند عزم و اراده همگانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: کردستان این ظرفیت را دارد که به الگو برادری و اتحاد در جهان اسلام تبدیل شود و این مهم با نقش آفرینی علما و روحانیون میسر است لذا امیدواریم در این مسیری که در طلیعه دولت دکتر رئیسی آغاز کردیم و نگاه ویژه ایشان به کردستان بتوانیم کردستان را به جایگاه اصلی خویش برسانیم.

زارعی کوشا اظهار داشت: برای توسعه کردستان برنامه‌های زیادی تدوین شده است که به فضل الهی اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: از همه علما و روحانیون کردستان درخواست یاری و کمک داریم تا بتوانیم خدمت ماندگاری را به مردم کردستان ارائه کنیم.

کد خبر 5365398

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج استانداری کردستان اسماعیل زارعی کوشا وحدت اسلامی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران بسیج آلودگی هوا عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود

آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری روز چهارشنبه در دیدار سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: الگوی سرمایه‌داری یکی از مباحثی است که باعث تضعیف بیش از پیش قشر ضعیف و متوسط مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مساله اصلی در این دوران پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: مدل پیشرفت باید مبتنی بر چارچوب های فرهنگی و همراه با پیوست فرهنگی باشد.

منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: استان سمنان می تواند با تدوین پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری الگویی برای کشور باشد.

وی یادآور شد: مباحث و مسائل در حوزه فرآیند پیشرفت شهری باید مبتنی بر چارچوب‌های فرهنگی و دینی باشد و این مساله را می توان در استان با تشکیل اتاق فکر و همچنین هیات های اندیشه‌ورز محقق کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟