Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا در میان اعضای هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون «ICA-AP» قرار گرفت. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، انتخابات هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) روز سه شنبه مورخ ۹ آذرماه سالجاری در کشور کره جنوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این انتخابات اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران موفق شد با اخذ ۲۰۱ رای از ۲۳۴ رای و با پیشی گرفتن از کشور‌های صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا و … را در میان اعضای هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

ارتقای آراء و جایگاه ایران در هیئت مدیره دفتر منطقه‌ای ICA-AP را می‌توان حاصل فعالیت‌ها و تعامل نزدیک اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون کشور با نهضت جهانی و منطقه‌ای تعاون دانست و آن را به عنوان حرکتی رو به جلو تعبیر کرد.   بیشتر بخوانید: نامناسب‌ترین مولفه‌های محیط کسب و کار بخش تعاون در تابستان ۱۴۰۰ معرفی شدند   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت تعاون اجلاس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت تعاون اجلاس اتاق تعاون ایران بخش تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • گفت‌وگو بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره