Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در سی و سومین کنگره جهانی تعاون که در سئول پایتخت کره جنوبی در حال برگزاریست انتخابات هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) برگزار و در این انتخابات اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش تعاون ایران موفق شد با اخذ 201 رای از مجموع ۲۳۵ رای و با پیشی گرفتن از کشورهای صاحب نفوذ و قدرتمند در عرصه تعاون در منطقه آسیا و اقیانوسیه، همچون ژاپن، استرالیا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عضویت در هیئت مدیره اتحادیه بین المللی تعاون (ICA-AP) به خود اختصاص دهد.

ارتقای آراء و جایگاه ایران در هیئت مدیره دفتر منطقه‌ای ICA-AP را می‌توان حاصل فعالیت‌ها و تعامل نزدیک اتاق تعاون ایران با نهضت جهانی و منطقه‌ای تعاون دانست و آن را به عنوان حرکتی رو به جلو تعبیر نمود.

این کنگره که تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت با سخنرانی رییس جمهور کره جنوبی در مراسم افتتاحیه آغاز شده و برخی مسوولین سازمانهای بین المللی مانند گای رایدر- میرکل سازمان بین المللی کار و الیویه دی شاتر- گزارشگر ویژه فقر و حقوق بشر سازمان ملل نیز در آن به ایراد سخن خواهند پرداخت.

بهمن عبداللهی- رییس اتاق تعاون ایران، مهدی مسکنی- معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین حسینی نیا- معاون وزیر تعاون و علیرضامحمودی- عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران در این اجلاسیه حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اتاق تعاون ایران بهمن عبداللهی اتحادیه بین المللی تعاون اتاق تعاون ایران هیئت مدیره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد

 عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد.

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست