Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار یزد با بیان اینکه سهمی از فعالیت‌های رسانه‌ای استان به معرفی یزد در مجامع ملی و بین‌المللی اختصاص پیدا کند گفت: در معرفی یزد کوتاهی کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، مهران فاطمی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه بیان انتقادات به مدیران زمینه بهبود امور و رفع مشکلات را فراهم می‌کنند اظهار داشت: رسانه‌ها یار و یاور و همراه مدیران هستند و به دلیل آشنایی با مسائل و مشکلات جامعه به موقع و به هنگام به مدیران اطلاع می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در سیستم‌های اداری سامانه‌های نظارتی از جمله بازرسی و حراست داریم و وظیفه آنها نظارت بر اجرای درست امور و فرآیندها است ولی طی شدن امور نظارت توسط این سامانه‌ها زمان بر است ولی رسانه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی در ارتباط با مشکلات را به مدیران انجام می‌دهند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: نگاه ما به رسانه‌ها نگاه برادری است و اکثریت رسانه‌ها هم رعایت و دقت لازم در ارتباط با درست‌نویسی و دوری از انتشار مطلب کذب را دارند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و به ویژه در دولت سیزدهم قصد داریم بالاترین سطح تعامل با رسانه‌ها را داشته باشیم گفت: این موضوع یک سری الزاماتی دارد که هر دو طرف باید به آن توجه داشته باشد.

فاطمی با تاکید بر اینکه انتظار ما از رسانه‌ها این است که یزد را در سطح ملی و بین‌المللی معرفی کنند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها یک تصویری از اخبار، گزارش‌ها و یادداشت‌هایی که در طول 10 سال گذشته داشتند را جلوی خود بگذارند و این تصویر را با طرازی که یزد دارد مقایسه کرده و سعی کنند که فاصله موجود در این زمینه را هر چه بیشتر کاهش دهند.

استاندار یزد با بیان اینکه ما یزد را به اندازه کافی و آن طور که شایسته است معرفی نکردیم گفت: این موضوع یک جفایی است که ما در حق خودمان و یزد داشتیم و باید تلاش کنیم سهمی در اقداماتمان برای این یزد با عظمت و تاریخی قرار دهیم.

وی افزود: به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از رسانه‌ها انتظار تعریف و تمجید نداریم و در مقابل به شدت پذیرای نقدهای سازنده از سوی رسانه‌ها هستیم و معتقد به کار کارشناسی، فنی و علمی هستیم به همین دلیل حتما این نقدها را مورد توجه قرار می‌دهیم.

فاطمی با تاکید بر اینکه مدیران باید ریسک‌پذیر در مسیر درست باشند گفت: اینکه با اقدامات یا نوشته‌هایمان قدرت ریسک را از مدیر بگیریم کار درستی نیست همانگونه که اگر مدیری مسیر غلطی را طی می‌کند به او نگوییم و جلوی اشتباه رفتن وی نایستیم اشتباه است.

قناعتی: اگر انتقادی داشته باشم خصوصی مطرح می‌کنم نه در رسانه‌ها/ امکان خطا وجود دارد رسانه‌های غول‌پیکر جهان در مسیر وجهه‌سازی برای اسرائیل شکست خوردند نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان برگزار می‌شود

استاندار یزد افزود: مجموعه رسانه‌ای ما کاملا مشخص و شناخته شده هستند و باید یک بار برای همیشه در راستای مطالبات صنفی این قشر یک کار و اقدام خاصی برداریم.

وی کمک در راستای تامین مسکن، دریافت تجهیزات رسانه‌ای و موارد مختلف دیگر را از جمله مطالبات اصحاب رسانه دانست و گفت: تامین این نیازها موضوعی نیست که قابل انجام نباشد البته باید یک نظام ارزیابی هم از فعالیت‌های رسانه‌ای داشته باشیم.

فاطمی با اشاره به اینکه حمایت‌ها از رسانه‌ها هم باید در همین حد انجام شود گفت: اگر قرار است ادارات ما تبلیغی انجام دهند باید به رسانه‌های داخلی توجه بیشتری داشته باشند و در این مسیر عدالت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس استاندار یزد رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه ملی و بین‌المللی رسانه است
  • فعالیت در نشریات دانشجویی تمرینی برای ورود به عرصه بین‌الملل رسانه است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد