Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در اولین جلسه کارگروه توسعه زیرساخت با بیان اینکه ظرفیت های بزرگی در کشور در تحقق اشتغال پایدار وجود دارد؛ گفت: دستگاههای مسئول با شناخت دقیق موضوع و همکاری شایسته بین بخشی و هم افزایی لازم می توانند به تحقق این امر کمک نمایند.

به گزارش ایران آنلاین، دکتر محسن کوشش تبار سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در نشست کارگروه توسعه زیرساخت که با حضور نمایندگان دستگاههای ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه امروز در کشور نیازمند تقویت زیرساخت های توسعه با هدف اشتغال آفرینی مطلوب در کشور هستیم؛ گفت: مهم ترین عوامل تاثیرگذار در حوزه اشتغال، فراهم شدن بسترها و زیرساخت هایی از قبیل حمل و نقل، انرژی، شهرک های صنعتی، مناطق آزاد صنعتی و ویژه اقتصادی است که باید به این مهم توجهی جدی تر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که مساله اشتغال از اولویت های مهم دولت سیزدهم است،؛ خاطرنشان کرد: متناسب با این هدف گذاری، وزارت کشور به عنوان دستگاه فرابخشی تمرکز جدی بر فعال سازی کارگروه توسعه زیرساخت خواهد داشت.
کوشش تبار تصریح کرد: هر کدام از دستگاههای عضو کارگروه در این عرصه شرح وظایف و حیطه اختیارات و توانمندی شان را احصا و در جلسه آینده ارائه خواهند داد.
کوشش تبار در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه موضوع اشتغال، آینده کشور است؛ گفت: دولت سیزدهم با تمام تنگناها، محدودیت های بودجه ای  به دنبال محقق کردن اشتغال پایدار در کشور است و این مهم در گرو حضور و مشارکت حداکثری همه دستگاههای مسئول است.
وی اضافه کرد: این کار مهم که ثواب جمعی دارد به یاری خدا حتما محقق خواهد شد.
کوشش تبار افزود: ضمن توجه به برنامه های بلندمدت در حوزه اشتغال، شرایط کشور نیازمند کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به فرصت های شغلی است و برای همین باید با فکر و انرژی مشترک به سمت تحقق این هدف مهم حرکت کنیم.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور کوشش تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند

استاندار کرمان گفت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودروسازی و قطعه سازی برای ۱۲ هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در نشست خبری دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه کشور (کرمان آیدکس 2024 ) در اتاق بازرگانی ایران  اظهار  داشت: صادرات 40 کالا با ارزش 10 میلیارد دلار  به 50 بازار  از استان کرمان  برنامه ریزی شده است که هدفی قابل دستیابی است.

وی در پاسخ به خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: چینی ها سرمایه گذاری زیادی در استان کرمان انجام داده اند به طوری که در بخش خودرو سازی و قطعه سازی برای 12 هزار نفر در مناطق محروم این استان اشتغالزایی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرگزاری تسنیم  در ارتباط با آب گرفتی برخی از صنایع استان کرمان از جمله خودروسازی‌ها بعد از سیل اخیر گفت: در منطقه بم در سطحی بالغ بر 20کیلومتر بارندگی و سیل وجود داشت  تا وارد دشت شود اما با توجه به اینکه شدت جریان آب کند بود خسارتی آنچنانی وارد نکرده است.

وی افزود: آب در حال حرکت به مدت حدود 2 ساعت وارد پارکینگ های خودروسازان که در شیب قرار داشتند، شد اما آسیبی وارد نکرد وارد سالن ها و خط تولید نشد.

استاندار کرمان گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان کرمان در بخش های مختلف از جمله انرژی های تجدیدپذیر، گردشگردی،محصولات کشاورزی،ذخایر معدنی وجود دارد؛ از طرفی سرمایه‌گذاری‌هایی انجام شده تا شاهد تولید کل زنجیره فولاد و بخشی از زنجیره مس در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی