Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعادت صالحی روز چهارشنبه در آیین افتتاح بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج گفت: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس  بیش از ۳۶ هزار شهید تحویل نظام و انقلاب دادندکه از این تعداد ۴۴۶ شهید دانش‌آموز مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با تاکید بر تقویت بسیج دانش آموزی در هنرستانها گفت: برای تربیت نیروی انسانی متعهد و انقلابی در تراز نظام جمهوری اسلامی برنامه های متنوعی در مدارس برگزار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان باعث شناخت بیشتر آنان نسبت به شهدا خواهد شد افزود: شهدای دانش آموز ستارگان درخشانی بودند که به پیام رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و برای دفاع از آرمان های انقلاب ، سنگر درس و مدرسه را رها و به میدان جهاد و شهادت رفتند و درس ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان، توجه به آموزشهای مهارتی در هنرستانها را بسیار مهم وتاثیر گذار دانست و گفت: تحصیل در رشته های فنی وحرفه ای مزیتهای فراوانی دارد که برای تربیت نیروی انسانی کارآمد،خلاق وپرسشگر باید با اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش بیش از پیش تلاش کنیم.
صالحی ، توجه به نسل جوان دانش آموز و استعدادهای آنان را یاداور شد و گفت: امروز جنگ، جنگ اراده ها است و کسانی موفق خواهند بود که سودای رسانه ای کافی داشته باشد.
وی گفت: تقویت بسیج دانش آموزی در هنرستانها از اولویتهای کاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان است.
وی افزود: دانش آموزی که در برنامه های مختلف علمی و فرهنگی در مدرسه بتواند نقش آفرینی کند می‌تواند در دانشگاه جریان سازی کند و در آینده  نیز می‌تواند جامعه را  مدیریت کند.
صالحی در پایان از همکاری با عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی در راستای  تقویت و تجهیز بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی جهت کیفی سازی برنامه های علمی و فرهنگی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان خبر داد.

دانش آموز بسیجی باید الگو باشد

مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج نیز در این آیین، تشکیل بسیج دانش آموزی در مدارس را کاری ارزشمند و قابل  تقدیر دانست و گفت: فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان و تربیت دینی و انقلابی آنان در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی و الهی در جامعه است.
سید ولی موسوی ، خلاء بسیج دانش آموزی در هنرستان کشاورزی را یادآور شد و گفت : انتظار می رود بسیج دانش آموزی در هنرستانها جدی گرفته شود تا با برنامه های کیفی شاهد رشد و ارتقای کیفی علمی و اخلاقی دانش آموزان بیش از گذشته باشیم.
وی گفت: در راستای ارتقا فعالیتهای هنرستان کشاورزی برنامه های فرهنگی متنوعی در هنرستان کشاورزی برگزار می شود تا دانش اموزان علاوه بر دانش اندوزی و آموزشهای مهارتی ارتقای معنوی پیدا کنند وبا مسائل روز به خوبی آشنا شوند.

موسوی دانش آموزبسیجی را الگوی سایر دانش آموزان دانست وگفت: دانش آموز بسیجی باید الگوی نظم و اخلاق و از نظر علمی سرآمد باشد.
مدیر  هنرستان کشاورزی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به سایر دانش آموزان می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند خواستار اجرای برنامه کیفی توسط سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان در مدارس شد.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج سازمان بسیج دانش آموزی هنرستان کشاورزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل