Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@22:15:19 GMT

همکاری نظامی آذربایجان و پاکستان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۲۰۵

همکاری نظامی آذربایجان و پاکستان بررسی شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، حسن اف در این دیدار در رابطه با حمایت دولت پاکستان از جمهوری آذربایجان در سطوح مختلف از جمله در نهاد‌های بین المللی ابراز قدردانی کرد.

در این دیدار درباره کار‌های اجرا شده در راستای توسعه همکاری‌های نظامی دوجانبه جمهوری آذرربایجان و پاکستان و نیز تعاملات نظامی سه جانبه با مشارکت جمهوری آذربایجان، پاکستان و ترکیه تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با اشاره به اهمیت تمرینات مشترک برای ارتقای مهارت‌های نظامیان سه کشور، بر ضرورت افزایش تلاش در این زمینه تاکید کرد.

وزیر صنایع دفاعی پاکستان نیز آزادسازی سرزمین‌های اشغالی جمهوری آذربایجان در قره باغ را تبریک گفت و چنین دیدار‌ها را از نظر گسترش همکاری‌های فیمابین مهم توصیف کرد.

در این دیدار چشم انداز همکاری‌های دو جانبه و سه جانبه با مشارکت پاکستان، جمهوری آذربایجان و ترکیه در حوزه‌های نظامی و فنی، آموزش نظامی و تولیدات نظامی و دیگر مسایل مورد علاقه متقابل تبادل نظر شد.

وزیر صنایع دفاعی پاکستان و هیات همراه روز گذشته (دوشنبه) در قالب سفر چند روزه به جمهوری آذربایجان با " الهام علی اف " رییس جمهوری این کشور نیز دیدار کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت الهام علی اف جمهوری آذربایجان یوسف نوری آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و بلاروس بر اجرای
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد