Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران هیچگونه فراخوانی برای روزهای آتی بویژه جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ نداده و انتظار دارد مردم و کشاورزان توجهی به اخبار منتشره در فضای مجازی نکنند و از مقامات اجرایی و امنیتی و قضایی نیز تقاضا دارد همچنان با رأفت اسلامی حاکم به پیش رفته تا انشاالله به فضل الهی بتوانیم امور را به پیش برده و موجبات خوشحالی مردم فهیم استان و کشورمان و همچنین کلیه دوستداران اصفهان و زاینده رود و تالاب گاوخونی را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که قبلاً نیز اطلاع رسانی شد به مدد الهی و همراهی شما مردم شریف، توافقنامه اولیه ای بین استاندار محترم و صنف کشاورزی برای پیگیری اجرای قوانین و مصوبات مربوط به احیای دائمی زاینده رود و حقابه های محیط زیست و تالاب گاوخونی و کشاورزان انجام و مقرر شد در یک بازه زمانی سه ماهه و با محوریت کمیته چهارجانبه های اقدامات مورد نیاز در داخل استان و سایر استان های حوضه و سطح ملی پیگیری و اجرا شود و هر ۱۵ روز گزارش کارهای انجام شده توسط مسئولان محترم به مردم شریف استان ارائه شود و در این راستا دستورات لازم و عاجل توسط مقامات محترم ارشد کشوری برای حل مشکل زاینده رود نیز داده شده و امید است به حول و قوه الهی و متفاوت از گذشته، خواسته‌های قانونی ۹ گانه مردم شریف اصفهان و کشاورزان زحمتکش حوضه زاینده رود، اجابت و عملیاتی شود.
در این اطلاعیه تاکید شده است: آنچه مورد نیاز و استدعای صنف کشاورزی است، وجود فضای آرام اجتماعی و بدور از تنش بوده تا انشالله کلیه انرژی و وقت مسئولان و صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران و سایر نهادهای مردمی و تشکل های اجتماعی و محیط زیستی در سطح ملی و استانی مصروف پیگیری اجرای توافقات و قوانین و مصوبات شود.
به گزارش ایرنا، کشاورزان اصفهان در آبان و آذر امسال برای مطالبه احیای رودخانه زاینده رود و رهاسازی آب ۱۷ روز در بستر خشک زاینده‌رود در جوار پل خواجو چادر زدند که  سوم آذر با توافق صورت گرفته با مسوولان پایان یافت و مطالبات آنها مورد پیگیری قرار گرفت.
مطابق با بیانیه شماره پنج شورای میرآبها و آببران حوضه زاینده رود از روز شنبه ششم آذر طبق توافقات بعمل آمده، اجرای مصوبات با مدیریت کمیته ای مرکب از  نمایندگان صنف کشاورزی (شورای میرآبها و آببران) و سازمان جهادکشاورزی و شرکت آب منطقه ای و استانداری شروع شد و گزارشات لحظه به لحظه آن اطلاع رسانی خواهد شد.
با وجودیکه صنف کشاورزی اصفهان بطور رسمی اعلام کرد که برای جمعه پنجم آذر دعوت به تجمع دوباره صورت نگرفته است تعدادی از افراد در این روز در بستر زاینده رود حضور یافتند که منجر به درگیری هایی شد.
 

برچسب‌ها نظام صنفی کشاورزی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی کشاورزی اصفهان نظام صنفی کشاورزی اصفهان صنف کشاورزی زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهکیلویه و بویراحمد گفت:  حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی ضروری بوده و هیچ گونه کم‌کاری و بی‌مهری پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه باید به سمت تولیدات دانش بنیان در این بخش حرکت کرد، افزود: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌ بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه تعاونی های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعالتر شوند، تاکید کرد: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 161 تعاونی و تشکل بخش کشاورزی افزود: در راستای مردمی سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

احمدزاده ادامه داد: گیاهان دارویی و سایر بخش های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد و وجود آب فراوان، زمین های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود