Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:09:29 GMT

تداوم نتایج ضعیف آذرباتری در لیگ

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۹۶۰

تداوم نتایج ضعیف آذرباتری در لیگ

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم والیبال آذرباتری ارومیه عصر امروز در چارچوب هفته یازدهم از لیگ برتر والیبال کشور در مقابل تیم شهداب یزد قرار گرفت و نتیجه را در سه ست پیاپی به حرف یزدی خود واگذار کرد. آذرباتری با این شکست در رده سیزدهم جدول لیگ برتر والیبال قرارگرفت.

تیم آذرباتری ارومیه در هفته ششم لیگ برتر مردان در سالن اختصاصی شهداب شهر یزد به مصاف تیم شهداب این شهر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرباتری در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب شهداب یزد شد تا همچنان در قعر جدول مسابقات قرار بگیرد.

ترکیب اولیه تیم آذرباتری ارومیه در این بازی را امیر افشار، شاه علی، بابک موسوی، محمود آبادی، متین احمدی، تابان و میلاد فتاحی تشکیل می‌دادند.

بازی‌های هفته‌ی بعدی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شرکت تیم فولاد سیرجان در رقابت‌های باشگاه‌های جهان به تعویق افتاد.

گفتنی است هفته‌های دوازدهم و سیزدهم دور رفت که همزمان با برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های جهان است و قرار بود روز‌های ۱۴ و ۱۷ آذرماه برگزار شود این دیدار‌ها انجام نخواهد شد و دو هفته‌ی پایانی دور رفت به ترتیب در تاریخ‌های ۲۸ آذرماه و یکم دی ماه برگزار خواهد شد.

با اعلام مدیرعامل باشگاه آذرباتری در پی کسب نتایج ضعیف این تیم، هیئت مدیره این باشگاه فردا ۱۱ آذرماه تشکیل جلسه فوق‌العاده داده و در مورد ادامه و یا عدم ادامه همکاری با سرمربی تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران