Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشجوی مؤمن تراز انقلابی باید در هیئت تربیت شود و هیئات باید برای این موضوع برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند، هیئت باید مؤمن پرور باشد و این را بدانید که هیئت امام حسین (علیه السلام) نمی‌تواند سکولار باشد و باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و این بنیه فکری جوانان هیئتی باید جزو دغدعه های خادمان هیئات دانشجویی باشد و این نکته را هم در نظر داشته باشید که دانشجویانی که در فضای هیئت‌های دانشجویی فعالیت دارند باید از لحاظ درسی و آموزشی در رتبه بالایی قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در گردهمایی هیئت‌های دانشجویی سراسر کشور خطاب به شرکت کنندگان گفت: شما دوستان گرانقدر که خادمان هیئت‌های مذهبی و دانشجویی هستید باید بدانید که آنچه که در مسیر حرکت انسان به سمت خدا ارزشمند است میزان معرفت اوست و صحبت من هم با شما صحبت از عقل و معرفت است، البته قید معرفت مراتب متفاوتی دارد که هر کسی در این مسیر رتبه و جایگاه مختلفی را به همراه دارد اما ملاک عمل معرفت است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شما در این مسیری که قرار دارید باید از اهل بیت (علیهم السلام) درخواست ویژه و بزرگی داشته باشید چون که کار بزرگی بر دوش دارید و اگر در این کار بهره معرفتی و معنوی نداشته باشید لزوماً اثر مطلوبی را به‌همراه نخواهید داشت و این را بدانید که اگر صفای دل و نورانیت و معرفت وجود نداشته باشد خود فرد نمی‌تواند حرکت کند و در مرحله بعدی نمی‌تواند جمعی را به حرکت درآورد و راهبری نماید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد: باید بدانید که کارهای بزرگ همت‌های عالی می‌طلبد و باید این را از امام رئوف بخواهید تا بتوانید در هیئات دانشجویی اثرگذاری بالایی داشته باشید و افراد بیشتری را به ائمه و اهل‌بیت (علیهم السلام) متصل کنید و این اتفاق و رفاقت با ائمه و امام قطعاً در محیط هیئت صورت پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در ادامه تاکید کرد: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی اربعین امسال مطالبه ویژه ای به صورت خاص از هیئات و به صورت عام از جریان انقلابی داشتند که همان جهاد تبیین بود.

وی در ادامه افزود: امام و شهدا و رهبری تراز هیئت را متفاوت بیان می‌کنند، امام خمینی (قدس سره) هیئت را به محلی برای تربیت انسان نمونه مؤمن و انقلابی تراز تغییر دادند و همانطور که می‌دانید هیئت‌ها در زمان انقلاب کانون تظاهرات بر علیه رژیم پهلوی بود و بعد از انقلاب از دل همین هیئت‌ها رزمندگان برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل آماده شدند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در جریان فتنه ۸۸ مشاهده کردید که دشمن با تمام توان به میدان آمده بود تا آسیب‌هایی اساسی را به پیکره نظام و انقلاب اسلامی وارد کند و در روز عاشورا دیدیم که چه هتک حرمت‌هایی به ساحت سیدالشهدا (علیه السلام) صورت گرفت اما اولین حرکت بصیرتی بزرگ که در مقابله با این جریان اتفاق افتاد همان حرکت هیئت دانشجویی دانشگاه تهران در روز عاشورا بود که از آنجا آغاز شد و تا ۹ دی ادامه داشت و تمام این آلودگی‌ها و پلیدی‌ها را از بین برد.

وی در ادامه گفت: شما در هیئات باید جریان تربیت تشکیلاتی داشته باشید و در مرحله اول عضوگیری مناسب انجام دهید و افراد بیشتری را به هیئت بیاورید و نکته دوم این است که باید محیط و فضای مناسب و در شأن هیئت امام حسین (علیه السلام) انتخاب کنید که افراد بتوانند با آن ارتباط بهتری برقرار کنند.
وی در ادامه افزود: مؤثرترین و بانفوذترین فرد در هیئت باید متواضع‌ترین فرد باشد و لازم است که به تمام اعضای هیئت در تمام عرصه‌ها میدان داده شود و ارتباط بین اعضا همراه با محبت و صمیمیت و اخلاص باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان خاطرنشان کرد: موضوع مهم آخر این است که در اشعار و سبک‌ها باید توجه بیشتری داشته باشید و موضوع کرامت و عظمت مصیبت در اشعار و مضامین باید حفظ شود و این حساسیت بر حفظ میراث و سنت‌ها باید در هیئات صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها رئیس نهاد نمایندگی دانشگاه ها داشته باشید هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند

به گزارش همشهری آنلاین فرزاد آشوبی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت خوبی است که با توجه به بازی خارج از خانه استقلال، پرسپولیس بتواند فاصله یک امتیازی را از بین ببرد و صدرنشین شود. بدون تردید سپاهان تیم خیلی خوبی است به ویژه در خطوط میانی و هجومی بازیکنان با کیفیت و خلاقی دارد که در اجرای کارهای ترکیبی و هماهنگ از استاندارد بالایی بهره می‌برند. نه اینکه سپاهان در کارهای دفاعی کیفیت خوبی ندارد کلا در کارهای دفاعی موقعیتی وجود دارد که پرسپولیس می‌تواند استفاده کند و به برتری دست یابد.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده‌اند

وی در مورد اینکه شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در ضربات پنالتی و ایجاد نگرانی از اینکه در غیاب بیرانوند، دروازه پرسپولیس با رفیعی کاملاَ امن نیست، گفت: انتظار زیادی است که یک تیم همیشه در فرمت و سطح بالایی باشد. پرسپولیس برابر آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت و به نظرم این تیم خیلی زود دست به تغییر زد. زودتر از آنچه باید تعویض‌ها انجام شد، از طرفی در میان بازیکنانی که به عنوان یار ذخیره وارد زمین شدند، نوعی دلسردی حس شد به ویژه نفراتی که پیش از این مهره‌های ثابت و تأثیرگذاری بودند. قطعاَ برای این موضوع باید فکری کرد، چون هر بازی آبستن اتفاقات خاصی است و پرسپولیس برای مبارزه و رسیدن به قهرمانی به تمامی نفرات خود نیاز دارد.

رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و جای نگرانی نیست

بازیکن سابق سرخابی افزود: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوانی است و طبیعتاً زمان می‌خواهد تا به پختگی برسد. آن هم در تیم بزرگی مانند پرسپولیس که فشارهای پیرامونی آن خیلی بزرگ و شدید است. معتقدم جای نگرانی نیست و رفیعی گلر مطمئنی نشان داده و بهتر از این هم می‌شود. با تعداد بازی‌های بالاتر به آن سطحی که بتواند بازی‌های بهتری همراه با اعتماد به نفس ارائه کند، خواهد رسید. به مرور هم بازی‌های کم‌نقص‌تری خواهد داشت.

تراکتور از مسیر ایده‌آل خود دور شد

وی در مورد بازی تراکتور و استقلال عنوان کرد: تغییر و تحولی که در کادرفنی تراکتور رخ داده اثر خود را در بازی با ذوب‌آهن نشان داد. می‌توان امیدوار بود که در ادامه شرایط کیفی بهتری از تراکتور ببینیم و بدون تردید یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران است. تغییرات متعدد در بخش فنی و بازیکنان، تراکتور را از مسیر ایده‌آل خود دور کرد. در هر حال تیم بزرگ و قابل احترامی است که در زمین خود انگیزه‌های بالای دارد. از بازیکنان خوبی بهره می‌برد و فوتبال را به شکل مطلوبی بازی می‌کند، اما بحث مهم در فاز دفاعی است که شکل ایده‌آلی نداشتند. تراکتور تیم خیلی خوبی است ولی کار دفاعی مبحثی است که باید از سوی همه بازیکنان خیلی مورد توجه قرار بگیرد.

استقلال بردهای اقتصادی به دست می‌آورد

آشوبی خاطرنشان کرد: استقلال در فرم خوبی قرار دارد و هفته‌هاست خود را در صدر جدول حفظ کرده است. البته کار آسانی نیست تا پایان فصل این جایگاه حفظ شود چون کیفیت بالایی را طلب می‌کند. مدل و سبکی که استقلال بازی می‌کند، احتمال اینکه در شرایطی موفق نشود بردهای اقتصادی را کسب کند محتمل است. با این تفاسیر بهترین راه برای پرسپولیس تمرکز روی بازی‌های باقیمانده خود است، فارغ از اینکه استقلال با چه تیم‌هایی بازی دارد و چه شرایطی خواهد داشت. با این وضع پرسپولیس می‌تواند امیدوار به جبران فاصله یک امتیازی با استقلال باشد.

کد خبر 847632 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده