Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:13:19 GMT

فرهنگ ورزش همگانی باید در خوزستان گسترش یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۳۳۰۱

فرهنگ ورزش همگانی باید در خوزستان گسترش یابد

پرستو شهنی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان دولت و سایر نهادها علاوه بر ایجاد نشاط، حوصله و صبر آنها را افزایش می‌دهد و کارکنان می‌توانند با توان بیشتری به مردم خدمت کنند.

وی افزود: یکی از راه های موجود برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر روحی و اجتماعی، ترویج و توسعه ورزش همگانی است لذا در سال جاری دوره های آموزشی فراوانی در جهت ارتقای درجه علمی مربیان برگزار کردیم و معتقدیم که آموزش در کیفیت ورزش های همگانی بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان با اشاره به نقش ورزش در تقویت بدن برای مقابله با کرونا گفت: ابتلا به کرونا در ورزش‌های همگانی با توجه به فعالیت در فضای باز و رعایت فاصله اجتماعی بسیار کمتر است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا انجام ورزش در استان و کشور را بسیار کمرنگ کرده است، افزود: وسعت فعالیت هیات ورزش همگانی و گستردگی جامعه هدف آن یعنی عموم مردم زیاد است.

شهنی گفت: در حال حاضر ۵۷ کمیته تحت نظر هیات ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها دارای چند زیر گروه است.

وی هدف اصلی این هیات را افزایش درصد مشارکت مردمی و حرکت به سمت یک جامعه پویا، سالم و پر تحرک دانست و افزود: در چند ماه اخیر همایش‌های ورزش صبگاهی و عصرگاهی در استان برگزار شده که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بود.

نایب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند، سعی بر آن است که بستر بیشتری برای حضور بانوان فراهم شود.

وی افزود: بیشتر مخاطبان ما برای شرکت در دوره‌های آموزشی و مربیگری را بانوان تشکیل می‌دهند که این امر موجب اشتغالزایی و توسعه ورزش توسط زنان علاقه مند به ورزش در جامعه می‌شود.

شهنی گفت: برای توسعه ورزش قهرمانی در استان، باید به ورزش همگانی  پرداخت و آموزش‌های مستمری در این زمینه برگزار کرد.

نایب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان افزود: سلامت خانواده ها برای ما بسیار مهم بوده و سعی می کنیم ورزش را به خانه ها ببریم.

وی در ادامه به قهرمانی تیم فریزبی بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: این پیکارها که امروز در استان گلستان برگزار شد در نهایت با قهرمانی تیم بانوان خوزستان به پایان رسید. 

شهنی افزود: در بخش انفرادی و آیتم دقت این مسابقات فائزه خلفی از خوزستان اول و معصومه صالحی سوم شد همچنین در آیتم مسافت فائزه خلفی به مقام اول رسید و در آیتم زمان پروازی مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش ایرنا در استان خوزستان حدود ۵۰ هزار نفر به طور مستقیم زیر نظر هیات ورزش های همگانی فعالیت می کنند که نشان از گسترده بودن این رشته دارد.    

برچسب‌ها استان گلستان کرونا ورزش همگانی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان کرونا ورزش همگانی استان گلستان کرونا ورزش همگانی خوزستان اهواز ورزش همگانی خوزستان هیات ورزش همگانی ورزش های همگانی توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد