Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج شنبه 11 آذر، در آستانه روز جهانی معلولان، برنامه «پارک ساعی» میزبان مربی بسکتبال با ویلچر می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  زینب برومند تهیه کننده برنامه  «پارک ساعی» گفت: این  برنامه تعاملی است و توسط شنوندگان و شرکت کنندگان مسابقه «یک دو صدا» تهیه، تولید و اجرا می‌شود.

 وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم دراین برنامه مناسبتهای تقویمی را لحاظ کنیم، به عنوان مثال در آستانه سالروز جهانی معلولان میزبان مسعودصابری معلول جسمی حرکتی می شویم و داستان زندگیش را با هم مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برومند به قسمتی از زندگی صابری اشاره کرد و گفت:

او از سال ۱۳۶۶ شروع به فعالیت در حرفه ورزشی  «بسکتبال با ویلچر» کرده است و عناوین و افتخارات مختلفی دراین رشته کسب کرده است که مهمترین آن ها کسب مقام اول لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور ونایب قهرمانی است.

تهیه کننده پارک ساعی افزود: چندسالی است که مسعودصابری  شروع به کار مربی گری دراین رشته کرده است و در تیم اتحاد معصومیه قم مشغول است

برای شنیدن داستان موفقیت های مسعودصابری پنج شنبه ساعت  20:00،شنونده  برنامه «پارک ساعی» از رادیو ایران باشید

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر معلولان لیگ برتر بسکتبال قم ایران بسکتبال روز جهانی معلولان زینب لیگ برتر بسکتبال معلولان پارک ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد

رئیس اداره ورزش کاشان از میزبانی کاشان در مسابقات مرحله دوم دور رفت مسابقات بسکتبال کشوری خبر داد. - اخبار استانها -

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال کشوری، اظهار داشت: این دوره از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال کشور است که از فردا در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هشت گروه وجود دارد، افزود: از هر گروه دو تیم به 16 تیم برتر صعود کرده و یک تیم نیز از دور مسابقات حذف شده است و در هر گروه نیز سه تیم قرار دارد تیم بسکتبال تاک کاشان در گروه M این مسابقات قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در بیان مسابقات لیگ بسکتبال کشور در این شهرستان ابراز داشت: مسابقات از فردا به مدت سه روز در سالن ورزشی تختی کاشان برگزار می‌شود و تیم‌های گروه M مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی گفت: فردا تیم بسکتبال تاک کاشان از ساعت 16 به مصاف نفت تهران می‌رود و روز پنجشنبه نیز تیم نفت تهران در مقابل تیم بسکتبال خانه بسکتبال گرگان صف‌آرایی می‌کند و در روز آخر مسابقات دور رفت مرحله دوم مسابقات بسکتبال کشوری تیم تاک کاشان به مصاف نفت بسکتبال گرگان می‌رود.

سلامیان‌زاده با بیان اینکه کاشان با توجه به ظرفیت خود از مسابقات مختلف کشوری میزبانی کرده است، تصریح کرد: میزبانی از مسابقات بسکتبال کشوری و وجود تیم بسکتبال تاک کاشان در این دوره از مسابقات نشان از ظرفیت بالای حوزه ورزش کاشان به ویژه بسکتبال است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • برنامه معاونت علمی برای ایجاد پارک‌های فناوری با ۵ کشور
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه