Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: برای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی یک دستگاه تانکر را به گمان حمل سوخت قاچاق متوقف کردند.

او بیان کرد: در بررسی‌های لازم مشخص شد این تانکر حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که به همین منظور خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقیف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در یزد

بهدانی فرد گفت: کارشناسان ارزش این محموله سوختی را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند این خودرو از یزد عازم استان‌های جنوب شرقی کشور بود که به وسیله ماموران توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس شهرستان خاتم مواد مخدر کشف کردند.

پژو حامل مواد مخدر در دام قانون

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با کار اطلاعاتی و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو مشکوک شدند.

او بیان کرد: ماموران پلیس به خودرو دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری که راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد و خودرو در یک عملیات تعقیب و گریز در محور هرات _ مروّت متوقف شد.

قاچاقچیان در مسیر ناکام  ماندند

بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۳۰۰ کیلو مواد مخدر شامل ۱۷۳ کیلو تریاک و ۱۲۷ کیلو حشیش را کشف کردند.

او اظهار داشت: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شدند که دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی از خبری در خصوص بارگیری و حرکت قاچاقچیان با یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به سمت این استان مطلع شدند.

او با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی گفت: ماموران دو دستگاه کامیون حامل این محموله در محور کمربندی غربی یزد شناسایی و در یک عملیات خودرو‌ها را متوقف کردند.

بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی از کامیون‌ها ۳۰۵ کیلو انواع مواد مخدر شامل ۲۴۵ کیلو تریاک و ۱۶۰ کیلوگرم حشیش و سه قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاق سوخت ماموران پلیس بهدانی فرد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم