Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: فقر در این استان زیاد است و به همه مسئولان به فریاد فقرا و نیازمندان برسند.

وی اضافه کرد: در کنار دریا بودن که اوج ثروت و جغرافیای تولید است وجود این همه فقیر، مردمی که دچار مشکلات مالی هستند و فروریختن تدریجی برخی از خانه‌ها به دلیل فرسودگی قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری خطاب به استاندار، فرمانداران، بخشداران و دهیاران اظهار کرد: از مردم سرکشی کنید بعضی از آنها دچار شرایط سخت زندگی هستند و با مدیریت صحیح و دقیق می‌توان بسیاری از مشکلات مردم و بویژه نیازمندان را برطرف کرد.

امام جمعه بوشهر کمبود آب، نیازهای درمانی، شرایط زیستی و اشتغال جوانان را از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: با مدیریت بسیاری از این مشکلات با همکاری ستاد ارتحال امام (ره)، بنیاد مستضعفان، محرومیت زدایی سپاه و کمیته امداد قابل حل شدن است.

وی تاکید کرد: مدیران نسبت به جذب اعتبارات ملی و استانی اقدام کنند.

امام جمعه بوشهر برضرورت سرکشی مسئولان از روستا به روستا و شهر به شهر تاکید کرد و گفت: اگر در این مدت مشکلی از مردم حل شد نشان می‌دهد که کاری انجام شده است.

وی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: نیروهای مسلح مایه اقتدار، آرامش و نشان بالای امنیت در ایران هستند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نیروی دریایی قهرمان و حماسه آفرین  نماد دانش، موفقیت در عرصه های مختلف رزم و سفیر اقتدار ایران در صحنه‌های بین المللی هستند.

صفایی بوشهری ادامه داد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی راهبردی و اساسی است و با تولیدات در عرصه دریایی، مدیریت دانش بنیان ستاد و قدرت بالای عملیات میدان در دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و نیروی دریایی دشمن را در همان روزهای اول شکست داد.

وی اظها رکرد: امروز نیز نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های بین المللی از دریای عمان و مدار هفت درجه تا اقیانوس اطلس حضوری فعال دارند و نماد حضور ایران در صحنه بین المللی هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با برگزارکنندگان کنگره شهدای ایلام اعلام کردند: مقام و موضوع شهید و شهادت فراتر از بحث کشته شدن در راه مقاومت و حفظ کشور است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: شهید با شهادت خود گذشته از اینکه مملکت خود را از تعرض بیگانگان مصون می دارد دین و فرهنگ، معنویت و اخلاق را پاس می‌دارد و نظام و هویت دینی خود را مصون و پایدار نگه می‌دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: شهید با پاینبندی به آرمان‌ها و ارزش‌ها با خدا معامله می‌کند به همین خاطر شهادت بهترین شکل ارتحال انسان از دنیا است.

وی یادآو ر شد: راه خدا ترس، حزن و اندوه ندارد و باید با تمام توان با اقتدار در این راه گام بردارید و از وسوسه های درونی و تعرض‌های خارجی متاثر نشد.

امام جمعه بوشهر گفت: ملت ایران با شهادت شهدای خود باید اتحاد، انسجام، انگیزه و تلاش خود را برای حفظ مملکت بیشتر کنند و مسئولان در مقابل شهادت شهدا باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و به صورت جهادی عمل کنند و در خدمت نظام و مردم باشند.

برچسب‌ها بوشهر روز نیروی دریایی امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری فقر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر روز نیروی دریایی امام جمعه بوشهر بوشهر روز نیروی دریایی امام جمعه بوشهر غلامعلی صفایی بوشهری فقر امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم