Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه،  قزاقستان با هدف جلوگیری از شیوع گونه جدید ویروس همه گیر از امروز ارتباط هوایی با مصر را به حالت تعلیق درآورد.

این اقدام مطابق با تصمیم کمیسیون بین سازمانی برای جلوگیری از شیوع ویروس همه گیر در قلمرو این کشور گرفته شده است و هدف از آن جلوگیری از ظهور گونه جدید ویروس کرونا «امیکرون» عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط هوایی بین قزاقستان و مصر توسط شرکت «ایر آستانه» و «اسکات» از شهر های «نورسلطان»، «آلماتی»، «شیمکنت»، «قوستانای»، «آقتوبه» به سمت «شرم الشیخ» انجام می شد.

بنابر گزارش شرکت های هواپیمایی در حال حاضر در قلمرو مصر حدود 2 هزار و 800 شهروند قزاق حضور دارند.

تخلیه شهروندان قزاقستان از مصر توسط شرکت های «ایر آستانه» و «اسکات» از امروز (3 دسامبر) تا 10 دسامبر انجام می گیرد.

طبق حکم پزشک ارشد دولتی تحت شماره 51 از 30 نوامبر 2021، مسافرانی که از مصر وارد می شوند، پس از ورود به جمهوری قزاقستان صرف نظر واکسیناسیون کامل و همچنین قرنطینه هفت روزه باید یک گواهینامه با نتیجه آزمایش منفی کرونا دریافت شده نه بیش از 72 ساعت قبل از عبور مرز دولتی این کشور ارائه دهند.

انتهای پیام/ح

https://www.kazinform.kz/ru/v-kazahstane-s-3-dekabrya-budut-priostanovleny-polety-v-egipet_a3869883

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر قزاقستان توقیف وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا