Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مجاهدت‌های اخلاقی و علمی مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی از یاد و خاطره‌های مردم استان بیرون نخواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تسلیت رحلت آیت الله شیخ عباسعلی صادقی امام جمعه موقت خرم آباد اظهار کرد: امروز روح ملکوتی حضرت آیت الله شیخ عباسعلی صادقی به ملکوت اعلا پیوست که در باره این عالم مجاهد و فقیه بزرگ باید کتابها نوشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایه گذاری مدرسه صادقیه  گوشه‌ای از خدمات این عالم فرهیخته می باشد افزود: تلاش در حل مسائل اجتماعی ، مبارزه با رژیم شاهنشاهی و همراهی با امام راحل و مقام معظم رهبری یکی از برجستگی های این عالم فقیه بوده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: از همه اهل قلم صدا و سیما حوزه و دانشگاه انتظار داریم، این روحانی بزرگوار را به خوبی معرفی کنند، زیرا این روحانی مبارز حق زیادی به گردن ما دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به ۱۲ آذر سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد و گفت :  قانون اساسی جمهوری اسلامی در مقابله با دیگر قانون ها قانون مترقی و برگرفته از قانون و سنت است از این رو میثاق بزرگ ملی و دین انقلاب اسلامی و راه پیشرفت همه جانبه این انقلاب عمل به همین قانون اساسی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به روز حمایت از معلولان اشاره کرد و گفت :کمیته حمایت از معلولان باید تشکیل شود زیرا بسیاری از معلولان دارای دستاوردهای زیادی در زمینه های هنری و غیره می باشند که افراد و سالم از انجام کارهای آنها ناتوان هستند،

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: بسیاری از معلولان به مراحل رشد علمی بالایی رسیده و حضوری مفید و ارزشمندی در جامعه دارند ، آنچه معلولان به آن نیاز دارند توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی، تامین مسکن، مناسب سازی اماکن اداری و عمومی، مناسب سازی خیابان ها و اماکن ورزشی هستند.

وی در ادامه به بحث حقابه استان لرستان اشاره کرد و گفت: در چند هفته اخیر درباره آب و تخصیص آب در چندین استان اتفاقاتی رخ داده که این اتفاقات برمی‌گردد به کم آبی و بخش ضعیف مدیریت و تنها راه اساسی این مشکل عزم ملی است.

امام جمعه خرم آباد تکمیل سدهای نیمه تمام، اتصال شبکه آبیاری، زهکشی مسیر آب، آبیاری قطره ای را تنها راه حل مشکل زمین های دیم به آبی عنوان کرد و گفت : استان لرستان نیازمند سدهای مخزنی مانند سد مشهور است که باید در اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد.

به گفته وی دشمن در تلاش است که مردم را در مقابل دولت و نظام قرار دهند از این رو مردم و مسئولان باید هوشیار باشند .

وی افزود : جوانان لرستان همان هایی هستند که از ارتفاعات حاج عمران بالا رفتند و دشمن بعثی را نابود کردند، این جوانان می‌توانند و می‌دانند با چه روش هایی مطالبات خود را بخواهند که دشمن از دست آنها از عصبانی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی قانون اساسی دولت سیزدهم انقلاب اسلامی امام جمعه آیت الله خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود