Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:46:34 GMT

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۵۸۲

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سیزدهم (هفته پایانی نیم فصل نخست) لیگ برتر فوتسال امروز جمعه با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، تیم گیتی پسند اصفهان در مشهد با نتیجه ۱۱ بر ۱ تیم چیپس کامل را در هم شکست و با کسب ۳۴ امتیاز قهرمان نیم فصل نخست شد.

در دیگر بازی این هفته، تیم رده دومی مس با ۴ گل برابر شهروند ساری پیروز شد و مقاومت البرز با نتیجه ۱ به ۳ مقابل فولاد زرند ایرانیان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر و جدول رده بندی این رقابت ها تا پایان نیم فصل نخست به این شرح است:

* چیپس کامل ۱ - گیتی پسند ۱۱
* شهروند ساری صفر - مس سونگون ۴
* مقاومت البرز ۱ - فولاد زرند ۳
* سن ایچ ۲ - راگا ۳
* سپاهان ۲ - کراپ ۲
* زندی بتن ۲ - حفاری اهواز ۲
* فردوس قم ۶ - فرش آرا ۱

۱- گیتی پسند ۳۴ امتیاز
۲- مس سونگون ۳۲ امتیاز
۳- سن ایچ ۲۷ امتیاز
۴- کراپ الوند ۲۵ امتیاز
۵- مقاومت البرز ۲۵ امتیاز
۵- فولاد زرند ۱۸ امتیاز
--------
۱۳- شهروند ساری ۸ امتیاز
۱۴- ملی حفاری ۱۲ امتیاز

کد خبر 5366501 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال مس سونگون تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال کراپ الوند تیم فوتسال سن ایچ ساوه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال دربی 97 دربی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتسال ایران هندبال یحیی گل محمدی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق

على ضیاءالدینی شهردار زرند درآئین کاشت این درختان که همزمان با سالروز تاسیس سپاه انقلاب اسلامی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر زرند برگزار شد، گفت:کاشت این درختان که نماد «مقاومت» می‌باشند به شکرانه تحقق وعده صادق» و اعلام همبستگی با مردم مقاوم و مظلوم غزه و ادای احترام به شهدای مظلوم این سرزمین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام شد. 

وی افزود: زیتون نماد صلح و مقاومت است و یادآور مقاومت مردم غزه برای پس گرفتن سرزمین خود از دست رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند.

عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین و بمباران اخیر غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع گفت: مقاومت مردم غزه حاصل پاگرفتن تفکر انقلاب اسلامی بود که مردم این سرزمین روی پای خود ایستاده و با تمام توان به مقاومت می‌پردازند.

وی تاکید کرد: با این مقاومتی که در سرزمین غزه به راه افتاده، شک نکنید که وعده صالح امام راحل به حقیقت خواهد پیوست و اسرائیل ماندنی نخواهد بود.

 کاشت این درختان در محل باغ چاه اب شماره ۶ شهرداری زرند که در روز‌های گذشته با تلاش عوامل سختکوش سازمان فضای سبز حوزه معاونت خدمات شهرداری زرند مهیا و آماده شده بود، اجرایی شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • غرس ٣٥٠ اصله درخت مثمر زیتون به شکرانه تحقق وعده صادق