Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:46:33 GMT

اعلام موجودیت رسمی «انجمن علمی رسانه ایران»

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۰۷۷۲

اعلام موجودیت رسمی «انجمن علمی رسانه ایران»

 با اعلام موافقت اولیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تاسیس «انجمن علمی رسانه ایران» به عنوان انجمن فراگیر و پوشش دهنده حوزه‌های گوناگون رسانه کشور، جلسه هیات موسس این انجمن برگزار و اساسنامه این انجمن به امضای اعضای هیئت مؤسس رسید.

به گزارش ایسنا، جلسه هیئت موسس  «انجمن علمی رسانه ایران»  چهارشنبه (۱۰ آذر ۱۴۰۰) در سالن شورای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انجمن علمی، ابتکار اعضای پیشروی رشته مدیریت رسانه برای ایجاد تشکلی فراگیر از همه فعالان علمی صنعت رسانه به منظور توسعه علمی رشته‌های مرتبط با رسانه به ویژه مدیریت رسانه است که با توجه به ورود رشته نوپای مدیریت رسانه به فاز رشد، اهدافی همچون گردهم‌آوردن متناوب اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان این رشته فراتر از مرزهای دانشگاهی، برگزاری همایش‌های علمی و رویدادهای تخصصی در حوزه‌های گوناگون مرتبط با مدیریت رسانه را دنبال می‌کند.

تأسیس و ارتقای نشریات تخصصی و علمی و دانشجویی در حوزه‌های صنعت رسانه، تألیف و ترجمه منابع علمی مرتبط با رشته‌های مرتبط با مدیریت رسانه، همکاری عملی و مشارکت در اجرای پروژه‌های مختلف مرتبط با صنعت رسانه، ایجاد کمیته‌های علمی دانشجویی برای مشارکت دانشجویان مقاطع گوناگون، توسعه میان‌رشته‌ای این حوزه از طریق برگزاری نشست‌های علمی با فعالان علمی و تخصصی حوزه‌های دیگر مرتبط از دیگر اهداف این انجمن است.

علی اکبر فرهنگی، طاهر روشندل اربطانی، حسن خجسته باقرزاده، حسن بشیر،  سید وحید عقیلی، داتیس خواجه ئیان،  قاسم صفائی نژاد و مهدی قمصریان،  مهدخت بروجردی علوی و هاجر آصف ۱۰ عضو موسس این انجمن هستند.

در این جلسه همچنین مقرر شد مجمع عمومی این انجمن روز چهارشنبه (۸ دی ۱۴۰۰) در سالن مرکز نوآوری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شود تا اعضای هیئت مدیره و بازرس‌های قانونی با رای اعضا انتخاب شوند.

 کلیه علاقه مندان که دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر رشته مدیریت رسانه و رشته های مرتبط هستند و تمایل به عضویت و حضور در اولین مجمع انجمن  دارند می‌توانند به آیدی ادمین کانال ماهنامه ( @mediamgt ) پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن علمی رسانه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر

به گزارش قدس آنلاین، اعضای این هیئت در این اجلاسیه، با جمعی از کارشناسان سازمان ملل از جمله جاوید رحمان گزارشگر وضعیت حقوق بشر در ایران، بن سول، گزارشگر حفظ و ارتقا حقوق بشر در هنگام مقابله با تروریسم و اعضای گروه کاری ناپدیدشدگان اجباری دیدار کرده و به بحث و تبادل نظر درباره احقاق حقوق قربانیان تروریسم و نقش گروه های تروریستی در نقض حقوق بشر آنان پرداختند.

هیئت انجمن، علاوه بر دیدارهای دوجانبه، پنج بیانیه کتبی در دبیرخانه شورای حقوق بشر به ثبت رسانده و چند بیانیه شفاهی در صحن اصلی اجلاس قرائت نموده است.

شایان ذکر است پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از ۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ در مقر اروپایی سازمان ملل در شهر ژنو سوئیس ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محمودی کیا، عضو هیأت علمی پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی مطرح کرد: هشدار به نهادهای متولی درباره غفلت از اندیشه معیار امام/ خسارات جبران ناپذیر پرداخت مناسبتی به اندیشه امام
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • ادامه فعالیت رشته جوجیتسو کوبودو تحت پوشش فدراسیون رزمی
  • مدیریت پسماند شهرستان رزن نیازمند عزم جدی مسئولان
  • افشاردوست: به تقوی گفتم وارد حوزه مدیریت نشود/ او باید شغل مهندسی داشته باشد!