Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس عصر امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا؛ دوباره به دربی رسیدیم، دیدار که اگرچه امتیازی بیشتر از بازی های دیگر لیگ ندارد اما حساسیت آن برای دو تیم به خصوص هواداران به گونه ای است که بدون شک همچنان این بازی خاص ترین بازی لیگ برتر و همین طور هفته هشتم لیگ شده تا شاید بازی های دیگر در این هفته در سایه اتفاقات و حواشی دربی بزرگ پایتخت نشینان ایران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در حالی در این دیدار به عنوان میزبان دربی معرفی شده که در هفته های اخیر و در 4 بازی گذشته اش در کسب پیروزی ناکام بوده و 4 تساوی از 4 دیدار اخیر، وضعیت خاصی را برای آبی های تهرانی رقم زده است، نتایجی که شاید در عملکرد و شرایط فنی این تیم در دربی هم تاثیرگذار شود. استقلالی در شرایطی خود را برای تقابل برابر رقیب سنتی آماده می کند که با بازگشت وریا غفوری به تمرینات نگرانی کادر فنی در خصوص وضعیت کاپیتان باتجربه شان تا حدود بسیار زیادی مرتفع شده است، این در حالی است که در شرایط فعلی خبری دال بر مصدومیت بازیکن دیگری از اردوی استقلال برای دربی به بیرون مخابره نشده است. این در شرایطی است که وضعیت پرسپولیس در مقایسه با حریفش از این جهت کاملا متفاوت است. قرمزپوشان که با دو پیروزی خانگی برابر صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان خود را برای دیدار دربی آماده کرده اند، سیدجلال حسینی کاپیتان اول خود را به دلیل مصدومیت در دربی در اختیار ندارند. این در حالی است که احسان پهلوان که دو هفته پیش در اوایل بازی تیمش برابر نفت آبادان با مصدومیت روبرو شد نیز به دلیل تداوم مشکلش اجازه همراهی پرسپولیس در دربی 97 را ندارد تا این دو، دو غایب سرشناس پرسپولیس برای بازی لقب بگیرند. در چنین شرایطی خبر مصدومیت کمال کامیابی نیا در تمرین اخیر سرخ ها نیز نگرانی هایی را به اردوی پرسپولیس منتقل کرد که تلاش ها برای رساندن این هافبک مصدوم به شرایط بازی در این دیدار برای سرخ ها همچنان ادامه دارد.

شرایط متفاوت دو تیم در آستانه این دربی در حالی شکل گرفته است که به نظر می رسد دو تیم برای کسب نتیجه دلخواه در این دیدار اتفاقات و نتایج بازی های قبل در لیگ برتر امسال را به دست فراموشی سپرده و بدون توجه به شرایط قبلی تمام تمرکز خود را به اتفاقات این دیدار در طول 90 دقیقه معطوف کنند البته این موضوع در آستانه این دربی قابل پیش بینی است که شاید حساسیت بالای بازی برای دو تیم باعث شود چاشنی احتیاط در بازی به وجود آمده و این مساله از جذابیت های فنی و فوتبالی بازی بکاهد و در کیفیت آن تاثیر مخربی را ایجاد و زیبایی های این دیدار را کم کند.

دوئل تماشایی سرمربیان این دو تیم در حالی امروز در ورزشگاه آزادی رنگ و بوی ویژه‌ای را به خود می گیرد که در آخرین تقابل این تیم ها که مربوط به نیمه نهایی جام حذفی در فصل قبل بود ضیافت پنالتی ها دنیا را به کام استقلالی ها کرد. این در شرایطی است که آخرین رویارویی سرمربیان سرخابی مربوط به دیدار برگشت دو تیم در لیگ بیستم بود که تک گل عیسی آل کثیر در آن بازی، پرسپولیسی ها را به عنوان تیم برنده معرفی کرد.

گفتنی است، نود و هفتمین جدال سنتی و تماشایی سرخابی های ایران امروز از ساعت 16 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود. طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون موعود بنیادی‌فر، حسن ظهیری، علیرضا ایلدورم و علی صفایی تیم داوری این دیدار تشکیل می دهند.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی لیگ پایتخت ایران استقلال پرسپولیس نفت نفت آبادان نیمه نهایی جام حذفی فدراسیون استقلال پرسپولیس سیدجلال حسینی کاپیتان وریا غفوری دربی ۹۷ دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال امشب (دوشنبه) به پایان رسید که نتایج این بازی‌ها تأثیر شگرفی در تعیین قهرمان و تیم‌های سقوط‌کننده خواهد داشت و ممکن است قهرمان را تعیین کند.

پرسپولیس با شکست نساجی در قائمشهر ۵۶ امتیازی شد و تا پیش از دیدار استقلال - ذوب‌آهن موقتاً به صدر جدول صعود کرد. در شرایطی که استقلال با غلبه بر گاندوها مجدداً صدرنشین می‌شد، پیروزی دراماتیکی کسب کرد و با ۵۷ امتیاز، صدر را از رقیب سنتی پس گرفت.

سپاهان نیز در خانه خود برابر استقلال خوزستان متوقف شد تا تراکتورِ ۴۴ امتیازی به جبران فاصله سه امتیازی با سپاهانِ رده سومی امیدوار بماند. صنعت نفت نیز با وجود ثبت اولین شکست مس رفسنجان با محرم نویدکیا، با ۱۹ امتیاز قعرنشین ماند. فولاد خوزستان نیز با عبدالله ویسی به رتبه پانزدهم تنزل یافت و به سقوط به لیگ یک نزدیک‌تر شد. تیم‌های استقلال خوزستان و نساجی همانند فولاد ۲۲ امتیاز دارند و بر حسب تفاضل گل، در رده‌های سیزدهم و چهاردهم ایستاده‌اند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

گل‌گهر سیرجان صفر - شمس آذر قزوین صفر
پیکان صفر - آلومینیوم اراک یک
سپاهان اصفهان یک - استقلال خوزستان یک
نساجی مازندران یک - پرسپولیس ۲
ملوان بندر انزلی یک - هوادار یک
صنعت نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر
فولاد خوزستان صفر - تراکتور تبریز ۲
استقلال ۲ - ذوب‌آهن اصفهان یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس