Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: امروز شنبه، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند تا حساس‌ترین بازی هفته را برگزار کنند. استقلال با ۱۳ امتیاز، پیش از این بازی، در رده پنجم جدول رده بندی است و پرسپولیس با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

به گزارش فرارو، همین اختلاف امتیاز اندک باعث افزایش بیشتر حساسیت این بازی شده به طوری که برنده این بازی می‌تواند جهش قابل قبولی در جدول در مقایسه با رقیب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر رخ داده، بردن در این بازی چندان هم ساده نخواهد بود، چون هر دو تیم برای رقیب می‌توانند سورپرایز داشته باشند. برخلاف ادوار گذشته که این سورپرایز حاصل ورود یک بازیکن جدید به ترکیب بود این بار فلسفه مربیان می‌تواند رقیب را غافلگیر کند.

استقلال در طول رقابت‌های این فصل با سه سیستم ۱-۲-۴-۳، ۲-۵-۳ و ۲-۴-۴ بازی کرده است. این سیستم آخری را در دیدار با صنعت نفت به کار برده و به نظر می‌رسد تمرینی برای دیدار دربی باشد. پرسپولیس هم با دو سه سیستم ۱-۲-۴-۳، ۳-۴-۳ و ۲-۴-۴ بازی کرده است. اتفاقا پرسپولیس هم در آخرین بازی اش به همان سیستم مورد علاقه دو مهاجمه اش برگشته است. حالا، اما سوال اینجاست که در بازی امروز، دو تیم قرار است از چه سیستمی استفاده کنند؟ این موضوعی است که اگر رختکن دو تیم اطلاعاتی به بیرون درز نکند کسی نمی‌تواند تا زمان اعلام رسمی ترکیب اطلاعاتی از آن داشته باشد. همین مورد، اما می‌تواند بزرگترین سورپرایز پرسپولیس برای استقلال والبته غافلگیری فرهاد مجیدی برای یحیی گل‌محمدی باشد؛ موضوعی که دست آخر می‌تواند به جدابیت بیشتر بازی امروز کمک کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی