Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:44:21 GMT

کمیته امداد هوشمند می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۲۴۹۳

کمیته امداد هوشمند می‌شود

جعفر صباغیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مهمترین دلایل هوشمند سازی کمیته امداد رسیدگی بیشتر به محرومان و نیازمندان جامعه هدف و افزایش سرعت به منظور رفع مشکلات و توانمندسازی آنان است.

وی با اشاره به آماده سازی زیرساخت های لازم برای قرار گرفتن در بستر الکترونیک، اظهار داشت: اجرای این طرح سبب شفافیت بیشتر عملکرد در همه عرصه ها، کاهش هزینه‌های جاری و افزایش سرعت عمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغیان با بیان اینکه هوشمندسازی ارائه خدمات همچنین سبب افزایش حفظ کرامت محرومان و نیازمندان در بین افراد جامعه خواهد شد، افزود: سرعت عمل، دقت در کار و اعتماد افزایی بین کمیته امداد با خیرین و مردم از دیگر دلایل اجرای طرح هوشمندسازی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پلت فرم‌های اولیه هوشمندسازی طراحی شده، ادامه داد: به هر میزان فرآیندهای این نهاد چابک باشند سیستم نیز چابک می شود و ارائه خدمات به مردم افزایش خواهد یافت.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد افزود: اکنون بخشی از این طرح به صورت پایلوت در ۶ استان از جمله خوزستان، لرستان، تهران و بوشهر حال انجام است.

صباغیان تصریح کرد: در این ارتباط هم اکنون پالایش داده ها در سطح کشور در حال انجام است که در اولین قدم پرونده های قدیمی پالایش و سپس در بستر الکترونیکی بارگذاری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم تا قبل از پایان سال جاری، هوشمندسازی فعالیت ها و ارائه خدمات کمیته امداد در بستر الکترونیک به صورت رسمی و از ۲۲ بهمن یا ۱۴ اسفند ماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد به صورت رسمی افتتاح و مورد راه اندازی قرار گیرد.

کمیته امداد در ۱۴ اسفند سال ۱۳۵۷ به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با هدف حمایت و توانمندسازی محرومان و نیازمندان کشور راه اندازی شد.

برچسب‌ها سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی خوزستان تهران لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی خوزستان سید مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی خوزستان تهران لرستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل خدمات پزشکی (دندان پزشکی و چشم پزشکی) به ۲ هزار مددجوی زنجانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، روح‌الله صالحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جریان حضور گروه جهادی الکفیل در زنجان با بیان اینکه از صبح امروز حدود ۱۰۰ دستیار و ۱۰۰ دندان پزشک در ورزشگان کارگران مستقر شده و در حال ارائه خدمات هستند، اظهار کرد: البته طی روزهای آتی تعداد پزشکان بیشتر هم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از امروز صبح ۴۰ یونیت دندانپزشکی در ورزشگاه تجهیز شده و به ۱۹۰ نفر در نوبت صبح خدمات دندانپزشکی ارائه شد، افزود: همچنین در بحث چشم پزشکی نیز به ۶۰ نفر خدمات در حوزه بینایی‌سنجی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر از دهک‌های یک تا پنج که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند این خدمات را دریافت خواهند کرد، گفت: از این تعداد ۷۰ درصد جامعه هدف کمیته امداد و ۳۰ درصد نیز بهزیستی است.

صالحی تصریح کرد: در بحث دندانپزشکی خدمات کشیدن، ترمیم و جراحی‌های اولیه انجام شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات تخصصی مددجویان به مراکز درمانی علوم پزشکی معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش دیگر کار گروه جهادی مربوط به خدمات چشم پزشکی است، گفت: در بحث خدمات چشم پزشکی نیز ۱۰۰۰ فریم عینک تهیه شده که به مراجعین ارائه شود.

کد خبر 749859

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند