Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا امروز در دیدار با رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت در ساختمان جلسات شورا با قدردانی از اقدامات انجام شده پیرامون واکسیناسیون کرونا در سطح رشت اظهار کرد: حوزه مدیریت شهری رشت در روزهای اوج کرونا و حتی در شرایط فعلی در حد توان خود تلاش می‌کند تا به نحوی از شیوع این ویروس منحوس بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید به همراهی شورا و شهرداری رشت پیرامون تسریع در امر واکسیناسیون کرونا در سطح رشت گفت: پیش از این دو دستگاه اتوبوس در اختیار مرکز بهداشت رشت به منظور تسریع در امر واکسیناسیون درسطح رشت قرار گرفته بود و قصد داریم دو دستگاه دیگر نیز به زودی و با هدف سهولت دسترسی به مراکز واکسیناسیون در محلات کم برخوردار رشت در اختیار مرکز بهداشت قرار دهیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از عملکرد خوب دستگاه‌هایی از جمله علوم پزشکی گیلان و مرکز بهداشت رشت در راستای انجام واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: خوشبختانه با عملکرد مثبت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مراکز درمانی، اجرای واکسیناسیون در سطح رشت و استان گیلان به نحو مطلوبی در حال انجام است و استان گیلان از این بابت در رتبه نخست قرار دارد که نشانه تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه درمان این شهر و استان است. 

کارگرنیا با بیان اینکه در برخی از شهرهای کشور مردم تمایلی به انجام واکسیناسیون کرونا ندارند، گفت: با اعتمادسازی خوبی که در شهر رشت و استان گیلان انجام شده است خوشبختانه مردم با اشتیاق نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام می‌کنند و این نشان دهنده عملکرد خوب دستگاه‌های متولی در این حوزه و شایسته تقدیر است. 

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت پیرامون تسریع در امر واکسیناسیون در سطح رشت اظهار کرد: پیش از این نیز دو دستگاه اتوبوس در اختیار مرکز بهداشت شهرستان رشت قرار گرفته بود و با افزایش این تعداد از دستگاه‌ها می‌توانیم خدمات بهتری در محلات رشت نیز انجام دهیم. 

مازیار محمدی به تلاش‌های شبانه روزی مجموعه درمان رشت و گیلان پیرامون تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و گفت: در روزهای اوج کرونا برخی از پرسنل با وجود آنکه خودشان داغدار فوت عزیزانشان بودند اما حتی برای لحظه‌ای محل خدمت خود را ترک نکردند و ایثارگرانه تمام وقت خود را صرف خدمات‌رسانی به همنوعان خود کردند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون رشت اتوبوس استان گیلان رئیس شورای اسلامی شهر رشت شورای شهر رشت واکسیناسیون کرونا انجام واکسیناسیون مرکز بهداشت سطح رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت جوان ۱۶ ساله بر اثر سقوط در استخر آب یک کارخانه سنگ بری خبر داد.
سرهنگ جنتی  گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر آب یک کارخانه سنگبری در شهرستان محلات بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
 او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۱۶ ساله که از اتباع خارجی می‌باشد به هنگام عبور از کنار استخر ذخیره آب به علت تاریکی هوا و بی‌احتیاطی در داخل آن سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 سرهنگ جنتی افزود: جسد متوفی با کمک عوامل امدادی از استخر خارج و با دستور مرجع قضایی به سردخانه انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت