Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، هادی طهان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان امروز (شنبه ۱۳ آذر ماه) در گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد نظر شورای نگبهان در خصوص طرح ساماندهی صنعت خودرو اظهار داشت: طرح ساماندهی صنعت خودرو که ماده ۴ آن مربوط به واردات خودرو به ازای صادرات خودرو یا قطعات خودرو و یا سایر کالاها و خدمات مرتبط با انواع صنایع نیرومحرکه بود، در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای نگهبان در مرحله قبل مغایرت شرعی و یا قانون اساسی نسبت به طرح ساماندهی صنعت خودرو نداشت و فقط سه ابهام داشتیم که با بررسی‌هایی که در شورای نگهبان به عمل آمد این ابهام‌ها از نظر اعضای شورای نگهبان برطرف شده است و شورای نگهبان نسبت به طرح مذکور هیچ ابهام و ایرادی ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی از جهت سیاست‌ها به طرح ساماندهی صنعت خودرو داشت که ما بایستی بر اساس مقررات این موضوع را به مجلس منتقل کنیم، ‌اما در مجموع شورای نگهبان نسبت به این طرح هیچ گونه ابهام و ایرادی ندارد.

کد خبر 641033 برچسب‌ها خودرو شورای نگهبان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو شورای نگهبان طرح ساماندهی صنعت خودرو شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد

هادی طحان نظیف اظهار داشت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها که در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، خلاف موازین شرع شناخته نشد.

به گزارش مهر، وی در نشست خبری امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ۱۰ طرح و لایحه، ۵ اساسنامه و ۳ استعلام دیوان عدالت اداری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ داده شد.

طحان نظیف توضیح داد: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها از سال گذشته در رفت‌وآمد بین مجلس و شورای نگهبان بود که ایرادات و ابهاماتی داشت و با رفع ابهامات، این طرح خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم که این طرح به اهداف خود در جهت سامان‌دهی این موضوع بیانجامد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف:‌ شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تایید کرد
  • خبر خوش؛ طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان