Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی ربانی‌نژاد امروز در مراسم که رونمایی از پوستر سی و سومین جشنواره تئاتر استانی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: استقبال هنرمندان عرصه تئاتر از ایندوره از تئاتر استانی علی رغم وجود کرونا و مشکلات مالی استقبال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال ۳۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۶ اثر پس از بازبینی تاییدیه اجرای عمومی گرفتند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در نهایت هیأت انتخاب اثر از این تعداد ۱۰ اثر را برای راهیابی به بخش نهایی جشنواره انتخاب کردند.

وی با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه، گفت: اختتامیه این جشنواره ۱۹ آذر در تالار انتظار برگزار می شود.

ربانی‌نژاد گفت: در مدت برگزاری جشنواره صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ به جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره اختصاص داده شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز هم در این جلسه شاهد رونمایی از پوستر این جشنواره خواهیم بود و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مخاطبان جشنواره پرشور و حرارتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فرهنگ جشنواره سی و سومین جشنواره تئاتر استانی 10 اثر فارس تئاتر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود