Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیلتس مخفف عبارت سیستم آموزش بین المللی زبان انگلیسی می‌باشد و تحت عنوان مدرکی جهت اثبات درجه سواد انگلیسی هر فرد به شمار می اید. بد نیست بدانیم که آیلتس هم مورد پذیرش کنسول بریتانیا و هم سازمان سنجش آموزش زبان انگلیسی کمبریج و به علاوه مورد تایید سازمان IDP استرالیا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می‌خواهید در یک دانشگاه یا کالج شرکت کنید، از شرکتهای تجاری درخواست شغل داشته باشید و یا جهت اخذ ویزا از سازمان‌های دولتی و همچنین به منظور درخواست اقامت در کشورهای انگلستان، استرالیا، نیوزیلند یا کانادا اقدام نمایید باید بدانید که نیاز به گواهی آیلتس خواهد بود. بنابراین همان طور که اشاره شد آزمون IELTS به منظور نیل به مقاصد تحصیلی، کاری و زندگی کمک‌های فراوانی به شما می‌کند.جالب است بدانید که تفاوتی ندارد که فرد جهت ادامه تحصیل در ایلتس شرکت می‌نماید یا برای پیدا کردن شغل یا دریافت ویزا، در نهایت نوع پرسش‌های ازمون و محتوای آنها، درجه سختی، چارچوب و نمره دهی در این امتحان برای همه افراد با هر نیتی یکسان می‌باشد. بد نیست بدانیم که چنانچه کارنامه آزمون رضایت بخش نبود برای امتحان دادن مجدد محدودیتی قرار داده نشده است و هر کس قادر است در هر موقع برای گرفتن گواهی آیلتس اقدام نماید اما پیشنهاد کارشناسان این است که پیش از شرکت در آزمون ایلتس زمانی را به یادگیری و مطالعه بپردازید. در شماری از کشورها، در همان واحدهای برگزارکننده آزمون تدریس‌های فشرده زبان برای ایلتس دارند.

انواع گواهی ایلتس

آیلتس آکادمیک به منظور پذیرش در دانشگاه‌ها و کالج‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما مدرک عمومی آیلتس به جهت اهداف مهاجرتی و کار مورد نیاز است. مدرک سبک زندگی آیلتس هم توسط انگلستان برای اخذ پذیرش در انگلیس نیاز است.

گرفتن مدرک آیلتس برای ادامه تحصیل

باید دانست برای افراد علاقمند به تحصیل در خارج دانشگاه‌های خارجی مخصوصاً در اروپا برای پذیرش دانشجو، نتایج آزمون آیلتس را خواهند خواست چون هر دانشجوی بین المللی باید ثابت نماید که می‌تواند دروس ارائه شده اش را به زبان انگلیسی بگذراند. در شماری از دانشگاه‌ها، چون دانشگاه به منزله‌ی نمایندگی بریتیش کنسول می‌باشد اجازه دارد تا آزمون‌های آیلتس را برگذار کند. افرادی که مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی یا ارشد می‌باشند، باید در آزمون آکادمیک ایلتس شرکت نمایند پس حتماً شرایط کالج یا دانشگاه مورد نظرتان را بررسی نمایید و در آزمونی حاضر شوید که باب میل ان باشد. برای آموزش زبان انگلیسی در خانه این مقاله را از دست ندهید.

مدرک آیلتس برای کار کردن در خارج

برای گرفتن ویزای کار اولین قدم اثبات میزان توانایی‌های فردی در زبان انگلیسی است چنانچه ویزا را دریافت کنید می‌توانید در خارج از کشور زندگی و کار کنید چون داشتن مهارت‌های زبانی رمز موفقیت درهر شغل می‌باشد.همواره علاوه بر واجد شرایط بودن برای شغل مورد نظر به لحاظ داشتن تخصص، افزون بر سایر شرایط کارفرماها دانستن زبان را، یک امتیاز با ارزش می‌دانند. اگر شما خواهان ویزای کار می‌باشید باید به این لحاظ روی خود کار کرده باشید و اصطلاحات تخصصی شغلتان را هم بلد باشید.

افرادی که برای انگلستان متقاضی دریافت ویزای کاری هستند باید در همه چهار مهارت (خواندن، نوشتن، مکالمه) امتیاز بیشتر از شش و نیم دریافت نمایند. جهت شغل پیدا کردن در کشور استرالیا کسب کردن امتیاز پنج مشخص کننده داشتن مهارت‌های مکفی زبانی است بنابراین چنانچه شخصی امتیاز شش بگیرد این یعنی از مهارت مناسب انگلیسی بهره مند است. یا در کشور نیوزیلند افرادی که مجوز کار می‌خواهند، باید امتیازی بیشتر از چهار را در ایلتس عمومی یا آکادمیک بیاورند. در کشور کانادا نیز افراد با در نظر گرفتن شرایط سازمان مورد نظرشان پذیرش می‌شوند و باید نمرات آیلتس را مطابق ان دریافت نمایند.

مدرک آیلتس سبک زندگی به منظور مهاجرت کردن به کشوری دیگر

ماموران دولتی از مدرک آیلتس در فرایند پذیرش مهاجر استفاده می‌نمایند تا اقامت شهروندی یا کوتاه مدت را به افراد متقاضی ان بدهند. این مدرک را در واقع مدرک آیلتس سبک زندگی می‌نامند. در آزمون سبک زندگی آیلتس شما اثبات می‌کنید که قابلیت محاوره و مکاتبه در حد A-۱ و B-۱ را دارید و در اخر هم یک کارنامه رد یا قبولی می‌گیرید پس نمره‌ای در این آزمون سبک زندگی مطرح نمی‌باشد.

مدرک آیلتس برای درس دادن زبان انگلیسی

با داشتن مدرک آیلتس می‌توان سطح زبانی خود را اثبات کرد و به تدریس زبان در مراکز مختلف پرداخت. مزایای داشتن آیلتس در این بخش بسیار زیاد است زیرا بسیاری از زبان آموزان ترجیح می‌دهند دوره آموزش آیلتس را با مدرسی داشته باشند که شخصاً در آیلتس شرکت کرده باشد. یکی از بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی کتاب امریکن اینگلیش فایل می‌باشد که می‌توانید از این کتاب برای آموزش زبان خود استفاده نمایید.

سایر مزایای ایلتس برای افراد

امکان ارزیابی و سنجش دقیق افراد متقاضی:

در ازمون آیلتس با دقت و ظرافت زیادی مهارت‌های گوناگون هر فرد را ارزیابی و تحلیل می‌نماید پس به همین دلیل می‌باشد که گواهی ان مورد قبول اکثر دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

ثبت نام در دوره‌های تخصصی زبان انگلیسی:

جهت ثبت نام در دوره‌های آنلاین و تخصصی زبان انگلیسی با اساتید کالج سیدنی استرالیا می‌توانید در دوره‌ای آنلاین خود آموز زبان شرکت نمایید. تلفن ثبت نام در دوره‌ای آنلاین خود آموز زبان:

۰۸۱۳۸۲۸۰۹۳۱

۰۹۱۹۲۱۳۳۶۸۴

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5367279

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش آنلاین آموزش زبان خارجی کسب و کار کسب و کار خرید آنلاین مسکن گروه صنعتی ایران خودرو واحد صنعتی تبلیغات شیرینی جات موبایل صنایع غذایی سرمایه گذاری قیمت خودرو کنکور تولید خودرو لوازم خانگی زبان انگلیسی آموزش زبان مدرک آیلتس دانشگاه ها سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!

پیشنهاد ما به شما این است که در کلاس آیلتس مرکز زبان گات شرکت کنید و بدون هیچ نگرانی و استرسی نمره بسیار خوب و قابل قبولی را در آزمون اسپیکینگ آیلتس کسب کنید.

امروز می خواهیم با چگونگی موفقیت در اسپیکینگ آیلتس آشنا شویم.

 

بخش های اسپیکینگ آیلتس

درباره چه چیزی باید صحبت کرد زمان بندی بخش

ممتحن از شما سوالات کلی و آشنایی می پرسد. مثلا وارد مورد علاقه و یا زندگی روزمره 1 تا 5 دقیقه

ممتحن برگه سالی را که مضوعی به همراه پیشنهاداتی است را به شما می دهد، از شما انتظار می رود که ۱-۲ دقیقه درمورد ان موضوع صحبت کنید.قبل از اینکه شروع به صحبت کنید یک دقیق زمان برای آمادگی خواهید داشت. ممکن است چندین سوال پیرو نیز شما بپرسند. 2 تا 4 دقیقه

ممتحن سوالات انتظاعی تر عمیق تری را در باره بخش دو از شما می پرسد 3 تا 5 دقیقه

 

در اسپیکینگ آیلتس رسمی صحبت کنید

آزمون آیلتس یک آزمون رسمی می باشد که مدرک آن بسیار کار آمد است. از همین رو بهتر است در حین مصاحبه کمی جدی باشید و با شخص روبرو شوخی نکنید. چرا که احتمال دارد نمره شما کم شود.

 

در اسپیکینگ آیلتس واضح وبا صدای بلند صحبت کنید

در هنگام مصاحبه لهجه شما اهمیتی ندارد. در واقع  چه امریکن صحبت کنید چه بریتیش و یا حتی مثل هندی ها صحبت کنید فرقی به حال شما ندارد. اما سعی کنید کلمات و عبارات را به صورت واضح بیان کنید تا فرد متوجه منظور شما شود. این را هم به یاد داشته باشید که تلفظ (Pronunciation) و لهجه (Accent) کاملا جدا از هم هستند که اولی برای موفقیت در بخش اسپیکینگ آیلتس خیلی مهم است.

 

در زمان اسپیکینگ آیلتس حرکات فیزیکی نداشته باشید

حرکات فیزیکی در حین صحبت بر روی اعتماد به نفس و صحبت کردنتان تأثیر منفی دارد و حتی امکان دارد ذهن فرد مقابل را هم مورد هدف قرار دهد و تأثیرات خوب یا بدی داشته باشد.

 

به سوالات اسپیکینگ آیلتس پاسخ کامل دهید

سعی کنید در این مدت زمان ۱۱ تا ۱۴ دقیقه ای هر سؤالی که از شما می شود را به صورت دقیق و کامل توضیح دهید.

برای مثال:

اولین سؤالی که از شما می شود احتمالا این است که اهل کجا هستید؟

می توانید بگویید tehran

برای آزمون گیرنده چندان مهم نیست که شما از کدام شهر یا محل هستید او می خواهد مخارت های صحبت کردن شما را بسنجد.

پس بهتر است بگویید:

I come from the capital of Iran, Tehran

 

 

 

در اسپیکینگ آیلتس از قبل جواب ها را حفظ نکنید

در کلاس های آیلتس قطعا به شما گفته شده است که چگونه پاسخ ها را بیان کنید و طرز صحبت و ساختار عبارات شما به چه صورت باشد. اما مسئله مهم این است که فرد آزمون گیرنده حس نکند شما پاسخ هایتان را حفظ کرده اید. باید کاملا روان و بداهه صحبت کنید.

 

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش