Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.

عبدالله دیده‌بان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه ۱۳ آذرماه _ اظهار کرد: در این مدت ۴۹ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین شناسایی شده و ۷۴ مورد جدید قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی مبتلا به کرونا در استان قزوین گزارش نشده و آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید -۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به دو هزار و ۶۴۴ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۱۹۵ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان قزوین شناسایی و بستری شده‌اند، ادامه داد: از این تعداد هشت بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تاکنون ۴۴ هزار و ۳۱۲ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین بستری شده‌اند.

کد خبر 539752

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین قزوین آمار کرونا در قزوین آمار مبتلایان به کرونا قزوین آمار ابتلا به کرونا در قزوین ابتلا به کرونا قزوین دانشگاه علوم پزشکی قزوین کرونا در قزوین استان قزوین شورای شهر قزوین آخرین اخبار ویروس کرونا وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبتلا به کرونا در استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد