Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزوه استان‌ها ــ در حکمی از سوی استاندار مرکزی، سرپرست اداره کل حراست استانداری مرکزی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، در حکمی از سوی "فرزاد مخلص الائمه" استاندار مرکزی، " مجید مافی" از نیروهای جوان و بومی استان مرکزی به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری منصوب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مافی متولد سال  1358 و از نیروهای بومی و متولد در اراک و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و دارای سابقه عضویت فعال در بسیج دانشجویی، بسیج فرهنگیان و بسیج اساتید است.

از جمله سوابق و ورزومه کاری مافی می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون مدیر حراست آموزش و پرورش استان مرکزی، مدیر برتر حراست‌های استان مرکزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی، مدیر امور اداری دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی، معاون اداری و مالی دانشکده فنی و حرفه ای دختران اراک و -مدیر طرح و برنامه دانشکده فنی و حرفه ای دختران اراک اشاره کرد.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری مرکزی منصوب شدسرپرست معاونت اقتصادی استانداری مرکزی منصوب شد

مسئول گزینش دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی، عضو شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی،  عضو شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی استان مرکزی، عضو کمیسیون مقابله با سرقت و کمیسیون فرق و مذاهب و کمیسیون دانشجویی استانداری مرکزی و فرمانداری اراک، عضو کمیته نقل و انتقالات آموزش و پرورش استان و همچنین عضو شورای سه نفره رسیدگی به شکایات ارزشیابی استان از دیگر سوابق مافی به شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم، پیش از این و بعد از حضور مخلص‌الائمه به عنوان استاندار مرکزی، معاونان اقتصادی و منابع انسانی، فرماندار کلانشهر اراک و مدیرکل دفتر حوزه استاندار مرکزی دستخوش تغییر شده است.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری مرکزی منصوب استاندار مرکزی استان مرکزی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است

عبدالباقی حقانی، سرپرست اداره ملی امتحانات در برنامه تقدیر از بسم‌الله شیوامل برنده مدال لئوناردو شیبر آلمان سخنرانی میکرد گفت: در اثر جنگ‌های پسین بخش‌های آموزشی و تحصیلی کشور بیش‌تر آسیب دیده‌اند.

سرپرست اداره ملی امتحانات گفت: «ما فرصت داریم که یک بار دیگر این افغانستان ویران را به خودکفایی برسانیم.»

عصمت‌الله سجاد رئیس اتحادیه کارکنان و نهادهای صحی افغانستان گفت: «کمک کنیم تا ارائه خدمات هم به دختران و هم به پسران مساعد شود.»

بسم‌الله شیوامل متولد ۱۹۵۴ میلادی است که هم‌اکنون ۶۸ سال عمر دارد او از جمله پزشکان افغانستانی در بخش جراحی است که برای نخستین بار جایزهٔ معتبر "مدال عالی لئوناردو شیبر آلمان" را از سوی جامعه جراحان آلمان کسب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت