Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ نورالدین حیدری نماینده امام خمینی درسپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ نورالدین حیدری نماینده امام خمینی درسپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
درگذشت عالم مجاهد وابوالشهید حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری رحمةالله علیه که سال‌های عمر با برکت خویش را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی سپری نمودموجب تالم وتاثرگردید این عبد صالح خدا ساده زیست، خالصانه خدمت کردازمال وجان وفرزندخویش دراستحکام بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکرد حضوری فعال و موثردرتحکیم وتقویت دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشت و به یقین درزمره موفقترین روحانیون در عرصه دفاع مقدس، خدمات فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدائی و هدایت عمومی بودند این ضایعه را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مراجع و علمای عظام، جامعه روحانیت، مردم شریف و ولایتمدار خطه زنجان، خانواده بزرگ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خانواده‌های معزی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند غفور و رحیم برای آن عالم نستوه علو درجات و همجواری با علماء، صلحاء واهل بیت علیهم السلام و برای علاقمندان ایشان و بیت مکرم بخصوص آقازاده‌های محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی

مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختی‌های فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی (س) و آیت‌الله حائری یزدی (ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می‌گوید و از خداوند کریم می‌خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است