Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:07:39 GMT

معرفی رسمی گوشی جذاب موتورولا Moto G51 5G

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۷۸۰۷

معرفی رسمی گوشی جذاب موتورولا Moto G51 5G

فرارو- ماه گذشته، موتورولا پنج گوشی هوشمند را به بازار‌های بین المللی عرضه کرد. از میان آنها، Moto G۳۱ چند روز پیش در هند معرفی شد و با توجه به تیزر جدید این شرکت، گوشی Moto G۵۱ ۵G نیز به زودی وارد این کشور خواهد شد.

به گزارش فرارو، گوشی موتورولا Moto G۵۱ ۵G برای اولین بار در اوایل نوامبر سال جاری در چین رونمایی شد و چند هفته بعد در سطح جهانی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این رونمایی گفته شد که قرار است این گوشی به همراه گوشی‌های Moto G۳۱ و Moto G۷۱ به زودی در هند به طور رسمی عرضه شود. انتظار می‌رود قیمت خرده فروشی این دستگاه در هند کمتر از ۲۰۰۰۰ روپیه باشد.


گوشی جدید موتورولا Moto G۵۱ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. برای این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon ۴۸۰+، رم LPDDR۴x و حافظه داخلی UFS ۲.۲ استفاده شده است. به گزارش فرارو، دوربین‌های پشتی گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل (عریض)، سنسور ۸ مگاپیکسل (فوق عریض) و سنسور ۲ مگاپیکسل (ماکرو) است. این دستگاه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پنل جلو دارد. گوشی موتورولا Moto G۵۱ ۵G، روی اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ ۱۰ واتی است.

انتظار می‌رود که موتورولا به زودی تاریخ عرضه Moto G۵۱ ۵G در کشور هند را به طور رسمی اعلام کند. احتمال دارد عرضه رسمی این دستگاه در تاریخ ۱۰ دسامبر (نوزدهم آذر) باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: موتورولا Moto Moto G۵۱ ۵G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود