Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:34:06 GMT

سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۲۶۷

سرپرست دانشگاه شهرکرد منصوب شد

به گزارش عصر شنبه ایرنا از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به یاسر پیرعلی تاکید کرد: انتظار می‌رود تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای جداگانه از زحمات دکتر سعید کریمی دهکردی رییس پیشین دانشگاه شهرکرد در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی کرد.

دکتر یاسر پیرعلی دانش‌آموخته رشته دامپزشکی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد با مرتبه علمی استادی است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست بنیاد نخبگان استان چهار محال و بختیاری، مدیرکل دانشجویی ریاست پژوهشکده بیماری‌های مشترک انسان و دام، معاون مدیرکل فرهنگی و مشاور انجمن‌های علمی دانشجویی و ریاست اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهرکرد اشاره کرد.
 

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهرکرد محمدعلی زلفی گل نخبگان سعید کریمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهرکرد محمدعلی زلفی گل وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه شهرکرد محمدعلی زلفی گل نخبگان سعید کریمی دانشگاه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مدیرعامل شرکت گاز کشور طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مجید چگنی طی حکمی حمید طالبی را به عنوان سرپرست شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

پیش از این ریحان بهادر مدیریت شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت وی در اسفند ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شده بود.

استخدام‌های بدون ضابطه در دوران مدیریت ریحان بهادر در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین حواشی این شرکت بود، موضوعی که همچنان معترضان به آن خواستار ورود سازمان بازرسی و شفاف سازی هستند.

کد خبر 749847

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد