Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله خدرویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزش نخ ریسی سنتی با دوک و دستگاه با محوریت اداره صنعت معدن و تجارت در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

وی افزود: دوره آموزش نخ ریسی با ۸۴۰ ساعت آموزش برای ۳۵ نفر از متقاضیان نخ ریسی با هدف ایجاد اشتغال پایدار انجام گرفت.

معاون فرماندار شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: با استمرار این گونه آموزش‌ها در آینده نخ ریسی تبدیل به یکی از محورهای اشتغال زایی و اشتغال پایدار در شهرستان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدرویسی بیان کرد: با توجه به اینکه پشم سنجابی از منابع اصلی کارگاه‌های تولیدی نخ ریسی است و با توجه به حضور دامداران و عشایر در شهرستان قصرشیرین حمایت از چنین کسب و کارهایی سهم به سزایی در رونق اقتصادی و ایجاد انگیزه در دامداران و ریسندگان پشم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با حمایت مسئولان و برگزاری چنین آموزش‌هایی نخ ریسی سنتی به سمت مکانیزه شدن رفته و باعث رونق این صنعت در شهرستان قصرشیرین می‌شود.

کد خبر 5367540

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه قصرشیرین اشتغال زایی دامداری ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان معلولان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام تبریز بارش باران شهرستان قصرشیرین نخ ریسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان