Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: در صورت ثبت نشدن اطلاعات کارکنان سازمان‌های دولتی در سامانه حقوق و دستمزد ظرف دو روز آینده، حقوق مدیران متخلف را پرداخت نخواهیم کرد.

خبرگزاری میزان_ حسین عرب اسدی در گفتگو با بخش خبر ۲۱ شبکه اول سیما گفت: با توجه به مهلت دو هفته‌ای رو به پایان اعلام و بارگذاری اطلاعات کارکنان سازمان‌های دولتی در سامانه حقوق و دستمزد، اقدام قابل توجهی را از سوی دستگاه‌های اجرایی در ورود اطلاعات به این سامانه شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دادگستری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور در مجموعه قوه مجریه و بسیاری از دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه مانند دادگستری‌های برخی استان ها، به طور کامل و صد در صد، اطلاعات خود را بارگذاری کرده اند که قابل تقدیر است.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: برای بارگذاری کامل اطلاعات دو اقدام باید انجام شود؛ دستگاه‌ها یک ستاد اصلی و ستاد‌های تابعه دارند، به عنوان مثال در مجموع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد اصلی (وزارتخانه) صد در صد اطلاعات خود را بارگذاری کرده، ولی سازمان‌های وابسته و تابعه آن ۸۴ درصد اطلاعات خود را وارد سامانه حقوق و دستمزد کرده اند یا در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه اصلی ۷۵ درصد و دستگاه‌های تابع این وزارتخانه حدود ۴۲ درصد از اطلاعات کارکنان خود را بارگذاری کرده اند، که با توجه به مهلت رو به پایان دستگاه‌های اجرایی پیش بینی ما این است که ظرف فردا و پس فردا، سرعت قابل توجهی در بارگذاری اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها شاهد باشیم.

عرب اسدی افزود: ما با مدیران دستگاه‌های اجرایی اتمام حجت کرده ایم و در بخشنامه اخیر هم به آن‌ها ابلاغ کردیم که اگر از این بخشنامه پیروی نکنند، حقوق مدیران دستگاه‌ها را پرداخت نخواهیم کرد البته تلاش ما این است که برای کارکنان دولت اتفاقی نیفتد، زیرا آن‌ها را مقصر نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید: پرداختی متفاوت به ۲ کارمند با کیفیت کار مشترک ظلم است/ تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی عدالت نیست/ در نظام اداری پول باید به ازای خدمت پرداخت شود/ شرکت در آزمون استخدامی باید ملاک استخدام باشد/ خلأ نظارت بر شرکت‌های پیمانکاری داریم

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان استخدامی دستگاه های دولتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان استخدامی دستگاه های دولتی اطلاعات کارکنان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است

به گزارش همشهری آنلاین، در مورد حقوق کارگران، سرانجام اینکه حسین علی رعیتی فرد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته ۱۲۶ درصد بوده اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد ۱۱۹.۴ درصد رسیده است و تقریبا این ۲ عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است.

اما داستان تجارت و روابط تجاری و اقتصادی ایران با دنیای خارج، این روزها متفاوت از گذشته شده تا جایی که مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از ایجاد یک خط کشتیرانی منظم به غرب آفریقا و افزایش رایزنان بازرگانی در این قاره خبر داده و گفته می‌خواهیم تعداد رایزنها را از ۳ نفر به ۱۴ نفر افزایش دهیم.

محمد صادق قنادزاده معاون این سازمان هم در اظهارنظری با بیان اینکه گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود، گفت: در رابطه با تجارت آزاد با پاکستان منتظر پاسخ طرف پاکستانی هستیم.

اوتصریح کرد: اگر تجارت غیررسمی به تجارت رسمی تبدیل شود، می‌توان گفت همین الان هم تجارت ۵ میلیارد دلاری بین دو کشور محقق شده است.

همزمان داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه که به بانکوک پایتخت تایلند رفته در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل گفته که با وجود تحریم‌های ظالمانه، آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشورهای منطقه از جمله کشورهای ترکیه، پاکستان و هند و همچنین گاز مورد نیاز کشورهای اروپایی را داریم البته او این را هم اضافه کرده که ما آماده همکاری در زمینه مدیریت منابع آب با سازمان ملل متحد هستیم.

با نزدیک شدن به روزهای گرم سال، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با اینکه برنامه تعمیرات اغلب نیروگاه‌های کشور به پایان رسیده است، افزود: تا نیمه اردیبهشت‌ماه با اتمام فعالیت‌های پیش‌بینی شده در این بخش، تمامی نیروگاه‌های کشور با حداکثر ظرفیت به استقبال روزهای اوج مصرف برق تابستان خواهند رفت. او افزود: با توجه به شروع فصل گرم سال در حال آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید برق پایدار و مطمئن در سراسر کشور هستیم.

کد خبر 847319 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها اقتصاد - تورم کارگران حقوق و دستمزد تجارت خارجی

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟