Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان از تجهیز و راه‌اندازی کارگاه مشترک با ایساکو برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو خبر داد.

دکتر سید بهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا. اظهار کرد: پژوهش طبیعتا باید منجر به حل یک مشکل و مساله از صنایع، خدمات، کشاورزی یا جامعه شود. اگر بخواهیم دانشگاه‌ها را بر مبنای میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان بسنجیم، در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیش از ۷۵ درصد از دانش‌آموختگان وارد بازار کار می‌شوند و از این نظر بیشترین سهم را در میزان اشتغال و رتبه اول را در کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مهارتی بودن پژوهش و آموزش، افزود: دلیل عمده اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، کاربردی بودن آموزش و پژوهش است. به عنوان مثال در آموزشکده دختران، در هفته پژوهش نمایشگاه مد و لباس برپا خواهیم کرد که این رشته بازار بسیار خوبی دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به افتتاح یک کارگاه مشترک بین ایساکو با دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز گفت: یکی از کارهایی که قرار است در هفته پژوهش صورت گیرد افتتاح این کارگاه است. در سه استان خوزستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی با شرکت ایساکو بسته شده است و در این راستا کارگاه مشترکی تدارک دیده شده است. فضای نمایشگاه از سوی دانشگاه و تجهیز این کارگاه شامل انواع موتورها، ملزومات تعمیر خودرو و تجیهزات توسط شرکت ایساکو انجام شده است.

وی افزود: کارگاهی که قرار است راه‌اندازی شود برای آموزش دانشجویان رشته مکانیک خودرو و آموزش پرسنل فنی ایران خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کارگاه روز دوشنبه هفته آینده افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه فنی وحرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، همزمان با سراسر کشور، دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان با تجمع در دانشگاه‌های شهر‌های مختلف خوزستان حمایت خود را از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان و استادان خوزستانی در این تجمع که پرچم‌های مقدس کشورمان، فلسطین و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات اشغالگران قدس در غزه را محکوم کردند و با معترضان ضد اسرائیلی دانشجویان آمریکایی اعلام همبستگی کردند.

جامعه دانشگاهی استان همچنین خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس در غزه توسط مجامع بین المللی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود