Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری استانی امسال از امروز ۱۳ آذرماه تا پنج شنبه ۱۸ آذر ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نخستین مراسم با عنوان نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امروز ۱۳ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه رازی استان کرمانشاه برگزار شد که از آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری پژوهشگران، اعضا هیئت علمی و نخبگان دانشگاه در این مراسم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری در واحد دانشگاهی با حضور رئیس واحد دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، معاونان دانشگاه و سه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه به همراه مسئول روابط عمومی دانشگاه رازی تشکیل می‌شود.

ویسی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از ۵۸ پژوهشگر برتر دانشگاه رازی در روز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت هفته پژوهش و فناوری، بیان کرد: در آخرین مراسم که در روز پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار می‌شود از ۶۲ پژوهشگر برتر استان کرمانشاه شامل ۴۳ پژوهشگر برگزیده استان کرمانشاه از مراکز دانشگاهی و ۱۹ نفر از دستگاه‌های اجرایی تجلیل و تقدیر می‌شود.

کد خبر 5367512

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه هفته پژوهش نمایشگاه پژوهش و فناوری در کرمانشاه پژوهشگر برتر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان معلولان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام گناوه بارش باران هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه دانشگاه رازی آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود

سردار مسعود قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به لغو برنامه مراسم گرامیداشت حماسه غرورآفرین عملیات بازی‌دراز در هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر وضعیت نامساعد جوی و بارش شدید باران و رعدوبرق، در راستای حفظ سلامتی زائران برگزاری این مراسم به ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه موکول شد.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت این حماسه غرورآفرین و نیز افتتاحیه راهیان نور با حضور کاروان‌هایی از سراسر کشور در ارتفاعات بازی‌دراز، افزود: ۱۹ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز چهارشنبه یادواره شهید شیرودی در یادمان این شهید بزرگوار و همچنین یادواره شهدا در کنار حرم مطهر احمد بن اسحاق برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: ۲۰ اردیبهشت ماه مصادف با روز پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح صعود به ارتفاعات بازی‌دراز انجام خواهد شد.

قنبری با تاکید بر آمادگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم و میزبانی از زائران شهدای این عملیات، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر از هموطنان از ۲۵ استان در این برنامه شرکت کنند.

به گفته وی، سال گذشته ۴۰ هزار و ۴۲۰ نفر به ارتفاعات بازی دراز صعود داشتند.

قنبری از آمادگی شهرستان‌های دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب برای اسکان زائران خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس هوایی و معاونت بهداری سپاه از ورودی استان کرمانشاه تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر خواهند شد و تمامی بیمارستان‌ها در آماده‌باش هستند.

وی در بحث موکب و خدمات‌رسانی به زائران، گفت: از ورودی این استان تا ارتفاعات بازی‌دراز موکب‌هایی به صورت خودجوش برپا می‌شود.

کد خبر 6096508

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا