Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نمایش شاگردانش در بازی‌های اخیر از جمله باخت خانگی مقابل مایورکا راضی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید برای اولین بار در فصل جاری لالیگا متحمل شکست خانگی شد، اتفاقی که شب گذشته (شنبه) با نتیجه 2 بر یک مقابل مایورکا رخ داد و مانع از بازگشت روخی‌بلانکو به رده دوم جدول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در پایان بازی گفت: پیدا کردن توضیح برای رخ دادن یکسری اتفاقات تکراری سخت است. اما ما مسئول رخ دادن این اتفاقات هستیم. پس الان زمان آن است که اتفاقات رخ داده را بازبینی و اشتباهاتی که مرتکب شده‌ایم را تصحیح کنیم. حریف دو توپ روی دروازه ما فرستاد که هر دوی آنها گل شد. قبلاً از این اتفاقات رخ نمی‌داد و حالا این داستان مدام دارد تکرار می‌شود.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو ادامه داد: من از تیمم تمرکز بیشتری می‌خواهم. البته در نیمه دوم اوضاع بهتر شد اما ما نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم. تنها راه برطرف کردن مشکلات‌مان پیروزی است. برنده که شوید، حال تیم خوب می‌شود و کلی اتفاق مثبت رخ می‌دهد. همه بازیکنان من سخت کار کردند و به همین دلیل نتیجه‌ای که رقم خورد مایه تأسف است و این هم یک واقعیت است. حالا باید فوراً خودمان را برای بازی بعدی (در خانه پورتو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) آماده کنیم، بازی‌ای که برای صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا حیاتی است.

لالیگا| شکستی غیرمنتظره، مانع صعود اتلتیکومادرید به رده دوم شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید سیمئونه اتلتیکو مادرید سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی

۲۹ بهمن ماه سال گذشته بود که باشگاه کایسری اسپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قراردادش با علی کریمی، هافبک سابق باشگاه استقلال را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این هافبک ایرانی ۳۰ ساله این فصل ۲۳ بازی در کایسری‌اسپور انجام داده و در این مدت ۲ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

کریمی، بعد از جدایی از استقلال ابتدا در باشگاه «قطر اس سی» و سپس در تیم «الدحیل» قطر بازی کرد و بعد از حضور در جام باشگاه‌های جهان (همراه با الدحیل ) به سوپرلیگ ترکیه و باشگاه کایسری‌اسپور منتقل شد.

کریمی این روزها مراحل درمان پای آسیب دیده‌ خود را سپری می‌کند و در بازی‌های اخیر کایسری غیبت داشت تا شوکوروف ازبکستانی این فرصت را به دست آورده تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کایسری از ۳۵ بازی ۴۱ امتیاز به دست آورده و در جایگاه سیزدهم لیگ ۲۰ تیمی ترکیه قرار گرفته است.

با رسیدن به روزهای پایان فصل باشگاهی ترکیه، مشخص شد که مصدومیت کریمی بار دیگر باعث شده او بخش مهم فصل را از دست بدهد و باید به فکر ریکاوری برای ابتدای فصل آتی باشد.

این هافبک که از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خط خورده بود، زیاد مصدوم می‌شود و آسیب مزمن و قدیمی کمر هم بارها او را خانه نشین کرده است. چنین بازیکن ظریفی برای جدال در چند جام و کسب سهمیه اروپایی که از جمله اهداف کایسری است، توان لازم را ندارد و احتمالا تحت فشار زیاد مسابقات ، باز هم بازی‌های زیادی را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای