Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@00:04:05 GMT

سعید فتاحی برای استقلال به سیم آخر زد !

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۳۰۵۵

سعید فتاحی برای استقلال به سیم آخر زد !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید فتاحی در خصوص مشکلاتی که برای ورود دوربین استقلال به ورزشگاه در دربی ۹۷ به وجود آمد و البته ایراداتی که به تبلیغات محیطی این باشگاه وارد شده است، اظهار داشت:

در همه جای دنیا این تبلیغات محیطی که دیروز اجرا شد را مشاهده می‌کنید. شب گذشته در بازی بایرن مونیخ و دورتموند تبلیغات محیطی را دیدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا تبلیغات آن دیدار را هم دیدید؟ بهتر است این دیدار اروپایی را ببینند و بعد ایراد بگیرند.

وی افزود:

چطور وقتی صداوسیما ۹۰ دقیقه زیرنویسی تبلیغاتی می‌رود، زشت نیست اما تبلیغات محیطی درون استادیوم زشت است؟ تبلیغات تلویزیون آنقدر زیاد است که در سال‌های گذشته هیچ کدام از بینندگان سوت آغاز بازی و نیمه دوم را ندیده‌اند.

سعید فتاحی معاون استقلال با انتقاد از اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی رخ داد، عنوان کرد:

در همه کشورها ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌ها از حق پخش است اما در کشور ما نه تنها این اتفاق نمی‌افتد، بلکه تهیه کنندگان تلویزیون به جای حمایت از باشگاه‌ها، با تبلیغات محیطی که توسط باشگاه‌ها اجرا می‌شود، مخالفت می‌کنند که این موضوع جای تاسف دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال سعید فتاحی تبلیغات محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!