Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با هفته پژوهش، بیست‌ و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش پیش از ظهر امروز بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان با حضور جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان در محل کارخانه نوآوری گرگان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمایشگاه امسال آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان رونمایی و عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز (یکشنبه) تا چهارشنبه ( 17 آذرماه) از ساعت 9 صبح تا 16 عصر از محل نمایشگاه بازدید کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت GRTE.IR به صورت مجازی بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تماشا کنند.

مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در 16 غرفه طراحی شده که به صورت حضوری و مجازی قابل دسترسی برای علاقه‌مندان خواهد بود.

دستاوردهای مقابله با کرونا در نمایشگاه هفته پژوهش استان گلستان به نمایش گذاشته می‌شودجشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش قم به‌صورت مجازی برگزار می‌شودجشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش اصفهان مجازی برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه امکان برقراری ارتباط مجازی به صورت آنلاین برای بازدیدکنندگان با غرفه‌داران فراهم شده است گفت: کسانی که از طریق مجازی از این نمایشگاه دیدن می‌کنند، می‌توانند در مدت برپایی این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا ساعت 13 به صورت آنلاین با غرفه‌داران گفت‌وگو کرده و سوالات خود را بپرسند.

غفاری توضیح داد: همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگزاری شده از دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار بپردازند.

وی ادامه داد: برای نمایشگاه امسال برنامه‌های جنبی و تخصصی تدارک دیده شده و علاوه بر برگزاری پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی نیز برای علاقه‌مندان پیش‌بینی شده است. بر همین اساس 12 کارگاه آموزشی و 3 پنل تخصصی در موضوعات مختلف و با حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار می‌شود.

به گفته وی پنل‌های مشاوره تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره حقوقی، مشاوره‌ عمومی کسب‌ و کار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری نیز در حاشیه برپایی این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فناوری و فن بازار استان دستاوردهای پژوهش دومین نمایشگاه استان گلستان علاقه مندان هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود.

مرتضی نصوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان شهرداری اصفهان، پیش‌برد فعالیت‌های شهرداری در راستای توسعه کالبدی اکوسیستم کارآفرینی شهر است، این موضوع در طرح شورای اسلامی شهر با عنوان تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریتی شهری تصویب شد و شهرداری موظف است از فضاهایی که در اختیار دارد به شکلی استفاده کند تا توسعه اکوسیستم کارآفرینی شهر اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه از سه سال گذشته همکاران ما در حوزه مدیریت پژوهش فضاهایی را شناسایی کردند تا بتوانیم شاهد این توسعه باشیم، افزود: در یکی از بخش‌ها با کمک سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی فرهنگ‌سرا به این کار اختصاص پیدا می‌کند، سال گذشته در منطقه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان فعالیت را آغاز کردیم، مقدمات انجام شده و مرکزی تحت عنوان «مرکز نوآوری اصفهان پیش‌رو» در ضلع شمالی این دانشگاه خواهیم داشت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم سال جاری با همکاری شرکت متروی اصفهان، یکی از ایستگاه‌های خط یک مترو را به مرکز نوآوری اختصاص دهیم، موافقت اولیه دریافت شده و مشغول دریافت مجوز هستیم.

نصوحی با بیان اینکه کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی راه‌اندازی می‌شود که بخشی از فضای کارخانه قرار است توسط شهرداری اصفهان تجهیز و بهره‌برداری شود، گفت: اولویت در این فضاها با موضوعات مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم شرکت‌هایی در این فضاها جذب شوند و حضور داشته باشند که کسب و کاری که قصد توسعه آن را دارند، متناسب با نیازهای مجموعه مدیریت شهری باشد.

کد خبر 747464

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه