Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی، این روزها شاهد صدای دلخراش اره های چوب بری در اغلب باغ های نقاط مختلف خراسان جنوبی آن هم به واسطه استمرار قهر ۲۰ ساله طبیعت که بیشتر اشجار آن خشک شده هستیم به همین دلیل قاچاق چوب هم در استان با شدت بیشتری در حال انجام است.

پس می طلبد که کشاورزان به هوش و گوش باشند تا دلالان زحمت کشید خاکستر شده آن ها که ناشی از دو دهه خشکسالی در خراسان جنوبی ست را مفت به یغما نبردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام «هادی حسینی »،دادستان زیرکوه  در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند،اظهارداشت: به تازگی مشاهده شده که افرادی با کامیون از شهرستان به نقاط دیگر کشور بدون مجوز های لازم اقدام به حمل چوب می کنند.

 وی ادامه داد: باتوجه به ماده یک قانون حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درخت ، قطع هر نوع درخت در حریم شهرها بدون اجازه شهرداری و در روستاها بدون اجازه ی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: بنابراین توصیه می شود افرادی که اقدام به حمل چوب می کنند برای اخذ مجوز های لازم به شهرداری ، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه کنند.

همچنین به کشاورزان و باغ داران عزیز و زحمت کش توصیه می شود مراقب دلالان باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق چوب دادستان خراسان جنوبی خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید