Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:17:56 GMT

۶۷ درصد از مردم اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۵۱۳۴

۶۷ درصد از مردم اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند

پژمان عقدک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۶ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۶۵۸ دُز واکسن کرونا در اصفهان توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد واکسن سه میلیون و ۶۱۱ هزار و ۶۱۸ نفر دُز اول، سه میلیون و ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر دُز دوم و ۶۸ هزار و ۱۲۸ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۸۱ درصد از جمعیت استان اصفهان دُز اول و ۶۷ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، تصریح کرد: باید توجه داشت که هنوز حدود ۹۰۰ هزار نفر در استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه نشده‌اند.

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۳۳ هزار و ۴۰ دُز واکسن کرونا در این بازه زمانی تزریق شده است که ۱۳ هزار و ۲۳۰ نفر دُز اول، ۱۴ هزار و ۷۶۱ نفر دُز دوم و پنج هزار و ۴۹ نفر دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

عقدک ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا و ۷۲ مرکز غیر تجمیعی در اصفهان نسبت به واکسیناسیون شهروندان اقدام می‌کنند.

کد خبر 5368182

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان عکس استانها واکسن کرونا گرگان آلودگی هوا ایلام لیگ برتر فوتبال ایران بارش باران شیوع کرونا واکسن کرونا نفر د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود

محمد فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شعارهای جدید وزیر علوم مبنی بر اشتغال‌پذیری است، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ها نمی‌توانند رشته‌ای را راه اندازی کنند مگر اینکه پیوست اشتغال پذیری داشته باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی هیچ رشته‌ای بدون تضمین شغلی نباید دایر شود و دانشگاه‌ها موظف هستند ک پیوست اشتغالپذیری دریافت کنند و دانشگاه اصفهان هم این موضوع را پیگیری می‌کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری به تازگی وزارت علوم بسته مهارت‌آموزی و اشتغال را به دانشگاه‌ها معرفی کرده است که شامل ۱۵ واحد درسی، کاربینی، کارآموزی، کارورزی، مهارت‌های نرم شغلی و کارآفرینی که دانشگاه موظف هستند در برنامه درسی با هدف بالا بردن مهارت‌ها قرار دهد.

وی افزود: در آذرماه سال گذشته در استان اصفهان کارگروهی به نام «پیاده سازی آمایش و طرح تحول آموزش عالی» شکل گرفت که متشکل از روؤسای دانشگاه‌ها بود و در دور اول راه‌اندازی سامانه‌ای رشته‌های تحصیلی، رشته‌هایی که سه سال پذیرش آنها کمتر از ۶۰ درصد ظرفیت اعلام شده در تحصیلات تکمیلی داشته باشند و رشته‌های کارشناسی که کمتر از ۴۰ درصد پذیرش داشته باشند توسط وزارتخانه تغییر پذیرش دادند.

فرامرزی با بیان اینکه در استان اصفهان نزدیک ۲۸ درصد رشته‌های کارشناسی ارشد موجودیت دارند، گفت: حدود ۲۷ رشته در سال ۱۴۰۳ حذف شده است. در دکتری ۱۰ درصد رشته ها تحقق پذیرش خوردند و ۲۸ درصد رشته در کارشناسی ارشد و ۳۰۰ کد رشته در کارشناسی دانشجو ندارد و استقبالی از سمت جامعه نمی‌شود و این توقف پذیرش یا کاهش ظرفیت از همه گروه‌ها بوده و گروه علوم انسانی بیشتر است.

کد خبر 6093318

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان