Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به ادعای نشریه گاتزتا، نیکولا میلنکوویچ و لوئیز فیلیپه گزینه های میلان برای جایگزینی سیمون کیائر هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، سیمون کیائر، مدافع دانمارکی و تاثیرگذار باشگاه میلان به تازگی دچار مصدومیتی سنگین از ناحیه رباط صلیبی شده است و دستکم ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر سران روسونری از همین حالا به دنبال پیدا کردن جانشینی برای این بازیکن هستند تا با شروع ژانویه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، جایگزینی مناسب برای مدافع مصدوم خود پیدا کنند. 

این چیزی است که استفانو پیولی در کنفرانس خبری خود نیز آن را تایید کرد و حال نشریه گاتزتا مدعی شده است این مربی دو مدافع از باشگاه های سابق خودش را مدنظر قرار داده است. نیکولا میلنکوویچ و لوئیز فیلیپه این دو گزینه هستند. پیش از این هم صحبت هایی از انتقال میلنکوویچ به میلان شنیده می شد و با توجه به شناخت خوب پیولی از مدافع و همکاری این دو در فیورنتینا احتمال وقوع این انتقال بیش از گذشته شده است. با این وجود وقوع این انتقال فرآیندی پیچیده خواهد بود زیرا فیورنتینا برنامه ای برای فروش این بازیکن ندارد و تنها در صورتی به فروش میلنکوویچ راضی می شود که پیشنهاد مناسبی دریافت کند.

دیگر بازیکنی که میلانی ها به جذبش علاقه نشان داده اند. لوئیز فیلیپه برزیلی است که قراردادش با لاتزیو در پایان ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می رسد اما این به آن معنی نیست که لاتزیو اجازه دهد مدافع خود در زمستان جدا شود.

باید منتظر ماند و دید با شروع ژانویه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، میلانی ها چه کسی را به عنوان جایگزین کیائر جذب خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوئیز فیلیپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا