Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور اظهار کرد: شهرستان کنگاور پس از ۲۱ ماه شرایط سخت بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و هم اکنون از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار گرفته است.

او افزود: ۸۸ درصد جمعیت هدف دز نخست و ۷۲ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند و ۹۴ درصد دانش‌آموزان و ۹۷ درصد معلمان کنگاور واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کنگاور با اشاره به اجرای مناسب طرح ضربتی واکسیناسیون در شهرستان کنگاور بیان داشت: مردم باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از شیوع سویه جدید کرونا پیشگیری شود و افراد باقیمانده در اسرع وقت برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

الماسی با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان، بیان کرد: هم اکنون چهار نفر بیمار کرونایی در مراکز درمانی شهرستان کنگاور بستری هستند و امید است با تداوم رعایت دستورالعمل‌ها شرایط پایدار شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری واکسیناسیون کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم

علم نجوم یکی از قدیمی‌ترین شاخه‌های علمی در ایران محسوب می‌شود که شخصیت‌های مطرح و صاحب نامی در این حوزه فعالیت داشته اند. مسئول رصدخانه ماهانی از انگیزه‌های دانش آموزان برای ادامه در این رشته که این میراث از گذشته به ما رسیده است می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند